אני יודע על מה אתה מדבר
יש לי את הספר (ספר טוב, אגב), אני שחקן מסור של Vampire ושאר שיטות הWorld of Darkness. למרות זאת, אתה שואל במקום הלא-נכון. כאן זהו פורום של דתות פגניות ולא של משחקי תפקידים. אבל עדיין, בתור שחקן של V:TM, לא ידוע לי על תרגום עברי או גרסא עברית של הספר שאתה מדבר עליו. באופן אישי, את שלי קניתי בלונדון לפני כמה שנים. אם אתה בלונדון בעתיד הקרוב, בניו-אוקספורד סטריט ישנה חנות (אני לא יודע אם היא עדיין שם, אבל היא עדיין הייתה כשהייתי שם בשנה שעברה) בשם Forbidden Planet, יש להם אגף מאוד גדול של קומיקס וכמה מדפים של משחקי תפקידים. מקווה שזה עוזר, אם לא, אתה יכול לחכות לטמ"י הבא או להזמין מ"אוליב", אני ממליץ לך לשאול את זה בפורומים של
דימונס.