שלום חברים

quawax

New member
שלום חברים

אני לא בטוח שכאן זה המקום הנכון לשאול אבל האם יש גירסא של הספר The Book Of Nod בעברית? ואם כאן זה לא המקום לשאול אתם יכולים בבקשה להפנות אותי למקום המתאים? תודה מראש דניאל
 

L e s t a t

New member
אני יודע על מה אתה מדבר

יש לי את הספר (ספר טוב, אגב), אני שחקן מסור של Vampire ושאר שיטות הWorld of Darkness. למרות זאת, אתה שואל במקום הלא-נכון. כאן זהו פורום של דתות פגניות ולא של משחקי תפקידים. אבל עדיין, בתור שחקן של V:TM, לא ידוע לי על תרגום עברי או גרסא עברית של הספר שאתה מדבר עליו. באופן אישי, את שלי קניתי בלונדון לפני כמה שנים. אם אתה בלונדון בעתיד הקרוב, בניו-אוקספורד סטריט ישנה חנות (אני לא יודע אם היא עדיין שם, אבל היא עדיין הייתה כשהייתי שם בשנה שעברה) בשם Forbidden Planet, יש להם אגף מאוד גדול של קומיקס וכמה מדפים של משחקי תפקידים. מקווה שזה עוזר, אם לא, אתה יכול לחכות לטמ"י הבא או להזמין מ"אוליב", אני ממליץ לך לשאול את זה בפורומים של דימונס.
 

L e s t a t

New member
אוי, סליחה! התבלבלתי

"כאן זהו פורום של דתות פגניות ולא של משחקי תפקידים. " אני גולש כרגע בו זמנית גם בפורום "פאגאניזם בישראל"... התבלבלתי... כאן זה פורום שמדבר על מאגיה (מן הסתם)...
 

quawax

New member
זה משהו של משחקי תפקידים?

אני בכלל חשבתי שיש מאחורי זה ממש דת או אנשים שמאמינים בזה
 

L e s t a t

New member
למען האמת

ישנם מטורפים מסויימים שבאמת מאמינים בכל מה שכתוב בספר, ככל הנראה הם מדלגים על הDisclaimer שבתחילת הספר שאומר שזהו ספר בדיוני שנכתב למטרות של משחק ולא כמשהו רציני. או שהם פשוט מאמינים שזו קונספירציה ולוקחים את הספרים של אן רייס פשוטים כמשמעם במקום לחפש את הביקורות הסמויות ואת הכוונות בין השורות. בכל מקרה, הספר בכל זאת מעלה תיאוריה מעניינת אם אתה חושב על זה מנקודת מבט פילוסופית.
 
למעלה