שלום חברים

שלום חברים../images/Emo24.gif

במסגרת לימודי אני צריכה לעשות עבודה סמינריונית בתזונה אבל הזמן שלי בורח ואני צריכה עזרה .אולי מישהו יודע או שיש עבודות או חלקי עבודות בתחום.יש לי נושא אבל אני פתוחה לשינויים. תודה על ההענות אמא.
 
../images/Emo12.gifשכחתי לרשום את הנושא

הקניית הרגלי אכילה נכונים במשפחה. אולי עכשיו תתיחסו אלי עכשיו בטח גם תרצו לעשות איתי את העבודה נו....חברים יקרים
 

shlomits

New member
>נסי באתר הזה

www.ubank.co.il מאגר גדול של עבודות אקדמיות, לא בדקתי אם יש בנושא שאת מחפשת.
 
למעלה