שלום חברים!

mikebrant78

New member
שלום חברים!../images/Emo104.gif

עקב הודעתה של מרסל, אותה הביאה לנו שונית נוצר בלבול רב. הייתי רוצה להתייחס אליה: א) לא ייתכן שניפגש מחר שכן אנו אנשים עובדים ועסוקים ומכיוון שלא בצבא עסקינן הרי שלא ניתן לקבוע דברים מהיום למחר, כך שמפגש ביום רביעי אינו רלוונטי. ב) יום שישי הוא יום קצר ואילו יכולנו לערוך את המפגש ביום שישי הוא היה נערך מלכתחילה ביום זה, לא סתם הוא הוקדם ליום חמישי. ג) עדיף שכל ההודעות והשינויים יעברו דרך מנהלת הפורום סיגל למען לא יווצר בלבול, שכן לארגון מסודר יש ראש חץ והוא אחד, בדרך כלל כשיש שני ראשים נוצאת מפלצת. ד) המפגש יתקיים כסדרו ביום חמישי, אלו כיוונו ולו הסתדרנו, ייתכן שהוא יידחה במספר שעות כדי שזה יתאים לגב' מרסל. ה) כתבו את תגובותיכם. אלעד:)
 

shunit4

New member
יש בעיה

אני מסכימה שיש בעייתיות רבה לקבוע מהיום למחר. מרסל התקשרה אלי היום ב-7:30 בבוקר, ואמרה שהיא ניסתה להשיג את סיגל כדי להודיע לה, ולא הצליחה. מרסל אמרה לי שצפוף לה ביום חמישי, ולכן היא מבקשת לשנות את התאריך. אני נפגשת איתה היום. האם לבקש ממנה לשנות את התאריך לשבוע הבא?
 

Duvdevan Girl

New member
לאאא

אל תשנו את זה לשבוע הבא, אני רוצה כבר להפגש עם כולכם , עוד השבוע, כל הזמן דחינו את זה זה מציק.. בואו נתפשר על יום שישי כי זה הכי נוח לרוב ואף אחד לא עובד, למרות שזה "יום קצר" הוכל להפגש כמה שעות וזה יהיה נחמד בכל זאת לפגוש את כולם .. ונוכל להפגש עוד המון בחופש
תדברו עם מרסל
 

mikebrant78

New member
../images/Emo62.gifהיי שונית!

מה שלומך? תראי אני יודע שאת לא אשמה בדחייה הבלתי צפוייה. עדיף שתדברי עם סיגל לגבי דחייה כלשהי, עשיף למען הסדר הטוב ולמען ההגינות שהכל יעבור דרכה. לטם! כפי שכבר הסברתי, לו יום שישי היה יום מיטבי לפגישה הרי שפגישה זו היתה מתקיימת ביום זה, לא בכדי הקדימו את המפגש ליום חמישי. חוץ מזה לא יקרה יום אם ניפגש כולנו במועד אחר, זה לא בבחינת SOS.לנו "התל אביבים" בניגוד לחיפאים, לא משתלם לעשות נסיעה כה ארוכה בשביל שעתיים פגישה. אני מעדיף שאת שונית או סיגל תדברו עם הגברת מרסל ותשאלו אותה אם ניתן יהיה לדחות את המפגש ל-12:00 בצהריים. המשך ערב טוב! אלעד:)
 

Duvdevan Girl

New member
אלעד!

אני לא בקשר עם מרסל ,בחיים לא דיברתי איתה אז מי שכן, בבקשה תדברו איתה אולי לדחות את המפגש באמת לשעה 12:00 בצהרים ביום חמישי, כיוון שביום שישי לא נוח לאלו הבאים מהמרכז.. אתה באמת צודק לקחת רכבת זה יוצא יקר בשביל שעות מעטות ..
 
למעלה