שלום חברים ..... שאלה ....

saarch

New member
שלום חברים ..... שאלה ....

אם אני רוצה להיכנס לפורום ישירות - מה אני צריכה לרשום בשורה הלבנה למעלה WWW????
 

דבורה3

New member
תכנסי לפורום פעם אחת ואח"כ תשמרי

במועדפים, כך לא תצטרכי להקליד בכל פעם את הכתובת. אני מקוה שלזה התכוונת.
 
למעלה