שלום חברים - חייבת לשתף אתכם לפני

מאפין

New member
שלום חברים - חייבת לשתף אתכם לפני

כניסת השבת. ראשית תודה על כל ההצעות, אני אנסה אותן בפעמים הבאות הכנתי ארוחת צהריים והיא היתה נהדרת, צבעונית, טעימה וקלת הכנה: הארוחה היתה מורכבת מעוף עם אננס, ירקות מוקפצים ואורז לבן. אז ירקות מוקפצים ואורז לבן זה משהו שאתם מכירים, אבל השוס הוא העוף. אריאלה יקירתי, לא זו בלבד שלא גורשתי מהבית, אלא נראה לי שהמתכון של העוף הולך לתפוס מקום של כבוד אצלנו בבית ולהלן הכנתו (שממש מצחיקה בפשטותה) שלקוחה מהאתר mood4food: 3 כרעי עוף א.מרק בצל (כ-3 כפות) אננס משומר עם הסירופ מחממים את התנור ל-180 מעלות. מניחים את הכרעיים בתבנית התנור, מפזרים מעליהם את אבקת המרק ומעל הכל מפזרים את האננס ושופכים את הסירופ. מכסים בנייר כסף ואופים 30 דקות בצורה הזו. מסירים את נייר הכסף וממשיכים לאפות עד שהעוף מקבל צבע שחום קרמלי, כאשר במהלך האפיה הופכים את הכרעיים מפעם לפעם ויוצקים עליהם מהרוטב שבתבנית. אין מילים לתאר את הצבע השזוף שמתקבל והכי חשוב הטעם הייחודי והמדהים.
 
כדאי לך לנסות עוף בשזיפים

בדיוק אותו מתכון רק שאת האננס מחליף לפתן שזיפים (משומרים, מקופסא) אופן ההכנה זהה למעט העובדה שצריך לגלען את השזיפים. ואני משתמשת בא.מרק פטריות במקום בבצל. יוצא שוס אדיר.
 

yaron1

New member
ואפשר גם אפרסקים

המתכון מצויין אני מכין אותו עם אפרסקים משומרים, חסרונו היחיד שהרוטב המתקבל שמיועד לצקת על אורז לבן יוצא שומני מהשומן של העוף יש למישהו רעיון מה לעשות?
 

רובנס

New member
אמא של צליל ואופק אך איזה שמות

חיים ארוכים בריאו ועושר לנושאי השמות ולכל בית ישראל יש שזיפים משומרים בסירופ בצנצנת זכוכית שהם גם מגולענים וגם טעימים יותר בבישול
 
רובנס יקירי B-)

תודה על הברכות,אני חייבת לציין שקצת הפתעת אותי (לטובה, בטח לטובה) ומאז שקראתי את ההודעה שלך אני לא מפסיקה לחייך... מחזירה לך באותו המטבע - מאחלת לך ולכל בית ישראל בריאות, אושר ושלווה שא ברכה..
 
רובנס מרוב חיוכים שכחתי לשאול

על השזיפים המשומרים בצנצנת... של איזו חברה הם? דרך אגב אני חושבת שאנחנו שכנים...:)
 
למעלה