אוקיי
בכל מה שקשור להסרת פרזיטים, לא מספיק לבצע את כל הפעולות, אלא צריך לבצען בסדר הנכון, אחרת, חלק מהדברים שהסרת יחזרו ע"י דברים אחרים בטרם הסרת את הדברים האחרים. לכן בעצם מבחינתי אנחנו מתחילים הכל מחדש, כולל דברים שכבר עשית ! אבל לפני זה, אם לא ניסית: הרץ
AdAware SE 1.05 מעודכן, ו-
SpybotSD מעודכן. ותן להם להסיר מה שהם מוצאים. אם לא עוזר, אז רשום לנו כאן דו"ח HJT מעודכן, ונתכנן סדר פעולות.