שלום ו...עזרה!

שלום ו...עזרה!

בשעה טובה ומוצלחת, התקבלתי ללימודים, במכללה הקרובה לביתי, וכעת, מחפש אני רכב שישרת את צרכי. התקציב שלי אינו גדול, (מה זה לא גדול.. ממש זעום!), ועומד על 5000 ש"ח. תפקידו של הרככ לשמש אותי ברדיוס של 20 קליומטר, לא יותר, של דרך בין עירונית ברובה. אני לא מוכן להסתכל על רכב אוטומט. ומכיון שאני אהיה שייך לעם הסטודנטים (עם תפרן בעיקר) מחפש אני רכב, שעלות האחזקה שלו (כולל ביטוח) איננה בשמיים. יש למישהו משהו להמליץ עליו? אקס- בברכת נסיעה טובה
 
שכחתי לציין...

אני בחור לא קטן במיוחד.. מטר תשעים וחמש.. אז מכוניות מיניאטוריות, גם כן לא יכולות להתאים...
 

© DrorZi

New member
אתה יודע שמה שלא תבחר

עלויות האחזקה יגיעו ל 600 ש"ח כל חודש במינימום ... ? וזה בלי תקלות ... אני רק על דלק משלם מעל 600 ש"ח בחודש ! (ובכללי 1000 ש"ח לחודש) עלויות שוטפות: 1000 שח טסט, 2000 חובה, 1000 צד ג. אני לא חושב על אופציה שתתאים לך, אולי פיאסטה, אולי חיפושית במצב סביר.
דרור זי, שייך לאותו עם בדיוק...
 

mi16

New member
אני לא מבין איך כRובי לא קפץ

אבל דו"ג 125סמ"ק ישמש את מטרתך ויעלה לך רבע מהאחזקה גם אני סטודנט ומכללתי רחוקה 30 ק"מ ואני כל יום מברך על ההחלטה לרכוש דו"ג. אם אתה רציני בעיניין אמליץ לך על מקום לקניה בטוחה מניסיון
 
כן, זה נשמע הגיוני, אך...

בעוונותי כי רבים, לא טרחתי לעשות רישון לדו"ג מכל סוג שהוא..
 

JonnyBoy

New member
זה בדיוק הזמן...

למה לא תתחיל ללמוד (על אופנוע) כבר עכשיו?
 
אממ...

אולי.. למשעה, חשבתי על זה.. זה היה הכיוון.. ואתה שואל למה לא? תקרא את הודעת הסיכום שלי...
 
נתקלתי, היום

בסיטרואן BX 1600 מודל 87, עם גיר ידני, שהורכב בארץ, ´92 יש טעם לגשת ולהסתכל עליה? ובכלל, מה דעתכם על הרכב?
 

© DrorZi

New member
הא....בההה...... אההההה....

בעקרון האוטו מצויין, אבל אני לא הייתי מצפה לאמינות בכלל, כך שאתה הולך להיות איתו הרבה במוסך, אם הייתי יודע שיש לך כסף לתיקונים הייתי אומר לך שלא תמצא רכב נוח ממנו מתחת ל 10K אבל אמינות זה לא הצד החזק שלו (והוא גם אוהב דלק)
דרור זי, נוסע בחיפושית בגלל בעיות תקציב אבל לא מצטער לרגע.
 

yaron_z

New member
מה עם אונו 86-87

כבר הציעו לי ככה: אונו אדומה 87 (אני מקווה שאדום -לא=- אישה) מזגן, ח"ח, ב4500...
 

twingo

New member
אפשרויות....

האפשרות הטובה ביותר היא הפיאסטה (84). היא חסכונית, נוחה יחסית ומאוד אמינה- כמו כן יש רבות ממנה מסתובבות על כבישי ארצנו. אופציה נוספת- פיאט אונו. לא רעה, אך לא הבחירה המועדפת עלי. אופציה נוספת ואחרונה- סיטרואן AX. נוחה, אך מעט צפופה. כמו כן, היא אמינה מהBX. לBX לא אמורות להיות יותר מדי בעיות, אם תוחזקה כראוי (גיר אוטומטי בBX לא בא בחשבון!!). מה שכן- מדובר ברכב מרווח, נוח מ-א-ו-ד, וחביב. אמינות?... לא מזהירה, אבל אם אתה נוסע פעמיים ביום (הלוך-חזור..), ייתכן והיא תצליח להסתדר...
 
מספר אופציות...

בראש ובראשונה סיירה,83-87, כמו שלי אם אפשר, 1800, גם 1600 זה טוב, הגיר האוטומאטי דווקא אמין מאוד ולחלקן יש אפילו מזגן. סובארו 80-84 דייהטסו שארמנט אם אתה יכול למצוא 1600, זה בעצם טויוטה קורולה. ואם אתה מוכן ללכת על רכב שהוא בדרך לאספנות, אז יש בדיוק בקח תן של עיתון העיר פיזו 504 שנת 72 בחצי מהמחיר שאתה מוכן לשלם. אם היא במצב טוב היא תשרת אותך בנאמנות מוחלטת.
 

אילן די

New member
504 ?!?!?

אתה יודע כמה דלק הדבר הזה שותה ??? (וזה במידה שהוא נוסע). אם כבר פז´ו ישנה אז 404 כמו שבשטחים.
 
אמממ...

רק נדמה לי, או ש... אתה מתיחס רק לרכבים גדולים? מה שנקרא - משפחתיים? כאילו.. אני אהיה סטודנט. אני חשבתי משהו בכיוון של 1000 - 1400 מנוע לא 1600 סמ"ק, ובטח שלא 1800 סמ"ק.. אני מניח, שכל הרכבים שצינת, הם מעולים.. אבל הם מעבר לתקציב שלי.. אולי לא לתקציב ההתחלתי, אבל בהחלט לתחזוקה החודשית... תקן אותי, אם אני טועה..
 
תודות...

תודה לכולכם, על הזמן שהקדתם.. אולם.. עקב הוצאה כספית לא קטנה, שנפלה עלי במפתיע, אאלץ לוותר השנה על חלום כלי התחבורה, ואאלץ לעזור לממשלה לסבסד את אגד... רוב תודות לכם..
 
למעלה