שלום וחג שמח!!!

roniel

New member
שלום וחג שמח!!!

קודם כל אני אפתח את הצטרפותי לפורום בברכת חג שמח ושנה טובה לכל באי הפורום ועם ישראל. עכשיו לשאלתי: האם יש כאן מישהו/י שעשה/תה קורס ברמנים ב"זמן אמיתי" או מתכוון/ת לעשות, אני מתחיל ביום חמישי את הקורס (מס´ 500)? (זה יהיה נחמד להכיר מישהו לפני). מי שהיה שיספר בבקשה אם הוא נהנה ומה עושים שם. בברכת חג שמח ושנה טובה, רון.
 

marsala

New member
ברוך הבא רון

ובהצלחה בקורס וכמובן, שנה נהדרת !!
 

מנדלסון

New member
יאללה איזה כיף לך אני מת לעשות את

הקורס אבל אני מתגייס בנובמבר אז לא יהיה לי זמן (טוב נעשה אחריי צבא) ושנה טובה גם לך
 
אני עשיתי שם קורס

עשיתי קורס לילה - פעמיים בשבוע מ 22:00 עד 2:00 בלילה, 13 מפגשים + מפגש על קפה אחרי המבחן. מאד מאד מאד נהניתי. המדריכים מאד מקצועיים (שלי היו ז´ק וליבי) - יודעים הרבה הרבה מעבר למצופה, האוירה מעולה. בכל מפגש יש חלק עיוני וחלק של תרגול מעשי (יש יוצאי דופן בהן יש רק את זה או רק את זה). תרגול מעשי זה אומר הכנת קוקטיילים ממים צבועים - זה נשמע דבילי, אבל זה מלמד מעולה. טועמים המון משקאות - גם נקיים וגם קוקטיילים, במטרה להכיר כמה שיותר את המשקאות שעובדים איתם. בסוף הקורס יש מבחן מעשי ומבחן עיוני, ורוב האנשים שמגיעים למבחן מגיעים אליו ברמה גבוה ועוברים אותו בלי בעיה. זה לא אומר שמעבירים את כולם - יש אנשים שעושים מבחן שוב, ושוב, ושוב. לא מחפפים במבחנים - זה השם שלהם. לאחר קבלת התעודה בית הספר גם דואג להפנות (את מי שרוצה) לראיונות עבודה במגוון מקומות. לא מזמן התחלתי לעבוד כברמן, והקורס הוכיח את עצמו בגדול. מומלץ בחום. תהנה.
 

Automann

New member
אתה הולך להנות ../images/Emo13.gif

עשיתי קורס בזמן אמיתי, שלוש פעמים בשבוע + פליירינג (שה"כ 16 מפגשים). המדריכים שלי היו ג´ק ואבישי. אחלה קורס, אחלה אנשים ואוירה מצוינת, אתה הולך להנות מאוד! בוא נגיד, שהייתי עושה את הקורס עוד פעם, בלי לחשוב פעמיים :)
 

gh231

New member
מה סדר הגודל של מחיר הקורס?

ואם נגמר לי הפיקדון הצבאי- שווה להוציא על זה כסף? תודה.
 

Automann

New member
הקורס הכי איכותי ומקיף

16 מפגשים, פלוס פליירינג, עולה (לפני חצי שנה, עלה..) 3600 ש"ח.
 
למעלה