שלום , המרת תוכנה בVB לPDA????????

טליה1003

New member
שלום , המרת תוכנה בVB לPDA????????

הי שלום ותודה! אני בניתי תוכנה שעובדת מצויין על המחשב הרגיל, בVB98 אני רוצה להכניס אותה למחשב כף יד. א. האם אני צריכה כזה שעובד עם תוכנת הפעלה ווינדוס? ב. יש משהו שממיר את את התוכנה שלי לכזה? ג. האם vs.net הוא טוב?
 

BravoMan

Active member
ככה:

מזה VB98?????? בחיים לא שמעתי על גרסה כזו. זה הולך בסדר הבא: VB 6 (חלק מVisual Studio 6) אחרכך (VS .NET (2003 בשמו הפנימי VS 7 ואחרון חביב VS 2005 בשני האחרונים סביבת הפיתוח משולבת לכל השפות. הניחוש שלי שאת מדברת על VB 6, אחת הדברים הנוראיים יותר שיצאו אי פעם מבית מיקרוסופט. וכאן החדשות הרעות: אין דרך קלה להמיר את התוכנה לערכת WINDOWS MOBILE. היתה פעם גרסא של VB למכשירים כאלה (היא עדיין זמינה להורדה באתר MS תחת השם EMBEDDED VISUAL TOOLS) אבל צריך כל מיני טריקים בשביל להפעיל אותה על מכשירים בעלי מערכת WM 2003 ועל 2005 היא לא עובדת בכלל. יש נו קומפיילר BASIC (שאיני זוכר את שמו) מחברה אחרת, אבל תצתרכי לעשות COPY / PASTE לקוד ותלוי במה שהתוכנה עושה לערוך שינויים. אין ולא יכול להיות כלי אוטומטי להמרה לאומרות שיש הרבה דברים דומים בין WINDOWS MOBILE לWINDOWS השולחני על גרסאותיו מדובר בפלטפורמות שונות ויש הרבה הבדלים. בין היתר תצתרחי לעצב את הממשק מחדש. ולשאלתך האחרונה: האם .NET זה טוב? זה שיקול אישי של כל אחד. אני לא סובל אותו ולא אפרט מדוע כדי לא להכנס לויכוחים. יש לשים לב רק לדבר אחד: כדי לתכנת ב.NET למחשבי כף יד צריך גרסא מלא של VS 2005 (אקספרס החינמית לא תפעל) וזה עולה המון כסף.
 

AYELET1

New member
יש גם VB לפאלם

הבעיה ש-VB כמו כל VB , הוא כבד. זה טוב לתוכנות ל-PC. זה ממש ממש לא יעיל לתוכנות ל-PDA
 

AYELET1

New member
ופרוט נוסף לשואלת:

PDA זהו מחשב מוגבל משאבים ולכן רצוי לכתוב עבורו תוכנות יעילות (שזה C או C++ בסביבה מתאימה). אם התוכנה לצרכים פרטיים שלך אז השאלה לאיזה מכשיר את מייעדת אותה
 
למעלה