שלום דר' טורנר

astral travel

New member
שלום דר' טורנר

יש לי שאלה בנוגע לסבוריאה, למרות שהנ"ל אינה מחלה זיהומית, אם אוליי יש לך מושג בנושא - הבנתי שבמחלה הנ"ל מעורבת פטריה בשם pityrosporum ovale - Malassezia אשר בשילוב עם מערכת חיסון שאינה מתמודדת כיאה עם הפטריה - יוצרת את הדלקת בבלוטות החלב שבעור, השאלה שלי היא היא מה הבעיה ליצור חיסון כנגד הפטריה - מה שיאפשר חיסול מוחלט של הסבוריאה מעל עור הפנים..
 
למעלה