שלום, ברשותכם שאלה

juliet26

New member
שלום, ברשותכם שאלה

לאחרונה אני מרגישה שהדאודורנטים הרגילים לא מספיקים לי והרעננות אובדת כבר אחרי כמה שעות ולכן החלטתי לנסות את HLAVILIN שזה דאודורנט קרם שטוען כי מריחה אחת מספיקה לכ7 ימים ומקלחת, בריכה, ים לא מנטרלים את ההשפעה שלו... כמובן יצאתי מנקודת הנחה כי אני לא אחכה 7 ימים... היום אחרי מקלחת שמתי, ואיך נומר בעדינות כבר אחרי 50 דקות נסיעה הדאודורנט החליט שחלפו להם 7 ימים... ניסיתם את הדאודורנט הזה? מישהי נתקלה באותו מצב? חבל כבר התחלתי להתלהב...
 

נסיכה84

New member
אני משתמשת בחלאבין והוא ממש סבבה

כל חמישה ימים אני שמה וזה מחזיק מעמד ואין שום ריח...רק ששמעתי שזה לא בריא יש מצב?
 

גלית2002

New member
לי זה קרה

לא אחרי שעה אלא אחרי יומיים, אבל זה קרה לי ברגע הכי לא מתאים. נהייתי ממש מסריחה. מאז אני לא מתקרבת למוצר.
 

juliet26

New member
ממש חוצפה!

ועוד זה עולה 50 שקל לקופסית מיניאטורית.. ולא רק ענין הכסף מזל שהייתי לבד כשעליתי על זה שהמוצר לא טוב לי ולא הייתי בעבודה או משהו כזה... אצלי זה לא פעל בכלל כאילו מרחתי מים!!!
 

נסיכה84

New member
איך זה שאצלי

ועוד אצל כמה אנשים שאני מכירה זה עובד ומחזיק אפילו לכמה ימים ואצלכם זה לא עובד בכלל ואפלו מזיק???? ולמה זה לא בריא ולא טוב?
 

anula

New member
דואודורנט 7 ימים של חלאבין

דאודורנט הזה לא בריא מכיוון שיש בו ריכוז גבוהה של מלחי אלומיניום, אשר סותמים את הנקבוביות ואז העור לא נושם וג'פה שמצטברת בגוף לא יוצאת החוצה עם הזעה.אני אישית מכירה מישהו שהשתמש בו ויצאו לי מין גולות, כמו פורונקלים קטנים מתחת לבית השחי. תחשבו על זה בהגיון- שבוע ללא ריח זעה? איך בדיוק? נכון שאולי הדאודורנט משיג את המטרה שלשמה הוא נועד אך... בהרבה מחקרים פורסם שיש קשר בין שימוש בדאודורנטים שיש בהם מלחי אלומיניום לבין סרטן השד. עדיף להשתמש בדאודורנטים יותר טבעיים ויש כאלה בשוק הישראלי. ומבחינת העמידות שלהם , הם טובים גם. מי שרוצה המלצה שתשלח מסר.
 

dance of life

New member
בעניין הסירחון

זה קרה גם לי. כל פעם שעברו יותר מ-4/5 ימים, התחלתי להדיף ריח שמעולם לא סבלתי ממנו קודם, וזה היה זוועתי ונוראי ודוחה. מוצר מזעזע לטעמי, ואני אומרת את זה אחרי שימוש ממושך של כל השפורפרת... לא מתקרבת לזה יותר בחיים.
 
למעלה