שלום-בעקבות פעילות של "תפוז" פורומים,

שלום-בעקבות פעילות של "תפוז" פורומים,

אני שמחה להעלות את ההמלצה שלי!
בחרתי להעלות אותה דווקא בפורום הזה, כי אני חושבת שההמלצה שלי יכולה להועיל לעוד בנות שנתקלות בבעית כתמים שלא יורדים מהבגדיםשל הבייביז-מה שקורה לי, וקרה לי המון בעבר..

אני רוצה להמליץ בפה מלא על מוצר מדהים!
בתור אמא לילדה בת 4, הגעתי למצב שאני מכבסת כל היום-והכתמים מהגן לא יורדים..הריפוד של הכסא בטיחות מלא כתמים, והבגדים , למרות שניראים נקיים-פשוט לא היו באמת נקיים. זה מצב מתסכל וחוץ מלנסות לכבס שוב-לא היה מה לעשות..חברה שיש לה גם ילדים קטנים סיפרה לי על "וניש קליה", וכבר חשבתי שזה לא מציאותי-אבל לא היה אכפת לי לנסות..תפוז שלח לי הביתה את "וניש קליה", ולפני שהמכונת כביסה שלי שבקה חיים, הספקתי לכבס פעם אחת את הכיסוי של הכסא בטיחות עם ה"וניש קליה"
הפתעה טובה חיכתה לי! הכתמים ירדו בקלות-ומה שחשוב לבחורה סטרילית כמוני, זה שמה שמסתתר מאחורי הכתמים גם ירד--כלומר כל החיידקים והבקטריות נשטפו בשיא הקלות והטבעיות! הריפוד נראה ומרגיש חדש לגמרי, מה שלא קרה בעבר שכיבסתי את הריפוד על ג'ל כביסה ומרכך לבד. "וניש קליה" פשוט עשה את העבודה בצורה מעולה!
מוסיפים פקק לכביסה (לתא של האבקה/ג'ל) ואנחנו האמהות-וגם האבות :) יכולים להיות שקטים שהכתמים יורדים יחד עם החיידקים..
זה מתאים גם לטמפרטורות נמוכות של כביסה, ומגיע בצורת ג'ל או אבקה.
לי בתור אמא נותר רק להודות לחוקרים ברקיט בנקיזר שרקחו עבורינו את המוצר שקוטל חיידקים וכתמים-וככה אני יכולה לחזור ולהירגע שהבת שלי אוכלת גלידה, קטשופ, משחקת בגימבורי ונמלאת כתמים..
הכל הולך לרדת, הפעם על אמת!!!!!
נסו ותהנו!
מאמא ששונאת כתמים!
 
למעלה