שלום! בעניין רכיבה טיפולית...

mor-co

New member
שלום! בעניין רכיבה טיפולית...

שלום, אני חדשה פה, והפנו אותי לפורומכם... אני מעוניינת להתנדב בחחות סוסים של רכיבה טיפולית באזור הצפון, ואשמח לקבל מידע, ועל דרישות מהמתנדבים, ובעיקר - מספרי טלפון... תודה מראש, מוריה.
 

mor-co

New member
מישהו? בבקשה!

אני שונאת להאיץ בכם, אבל האמת שזה די דחוף כי אני, עדיין תלמידה תיכוניסטית, מתחילה ללמוד עוד שלושה שבועות, מתכם שבוע וחצי תפוס לי כבר - וז"ת שנשאר לי רק עוד שבוע, שכבר התחיל ... היום... אז בבקשה! תודה מראש שוב, מוריה.
 

גליה12

New member
כל הכבוד לך! תשובה אין אבל

הערכה רבה יש ויש (וכשמישהו יתעורר הוא בוודאי יתן לך תשובה)
 

Diana M

New member
מור, זו יוזמה מבורכת מאוד../images/Emo45.gif../images/Emo140.gif

ישר כח וכל הכבוד על הרצון שלך להתנדב. אין לי ספק כי תמצאי אפיק ראוי להפנות אליו רצון נהדר זה. אני מכירה חוות סוסים טיפולית אחת באזור בו את מבקשת להתנדב (וגם לא בטוח, הצפון כידוע הוא מקום די גדול) והם אינם פועלים באוגוסט. נסי שוב בתחילת ספטמבר אם זה עדיין יעניין אותך. יחד עם זאת, שולחת לך קישור לאתרים של חוות רכיבה שונות, נסי להתקשר ולברר. אין כמו יוזמה אישית! חופשה נעימה ושנת לימודים מוצלחת, מור!
 

bis fd

New member
רכיבה טיפולית

הבת שלי נמצאת ברכיבה טיפולית מזה שנתיים בשנה האחרונה היה לה מטפל שפתח חווה טיפולית בחווה בקירית אתא אם את מעונינת???????? ביאטריס
 

mor-co

New member
קרית אתא קצת רחוק לי,

אבל בהחלט אפשר לבדוק! וגם לגבי החווה שפתוחה רק אחרי אוגוסט (ננסה למצוא זמן בין הלימודים..) רציתי גם לשאול מה הדרישות ממדריכים מתנדבים? אין לי שום ניסיון קודם בדבר... חוץ מרכיבה חובבנית על סוסים, אהבה לסוסים, וכמובן, אהבה לילדים, ורצון לעזור... "הצפון" זו בהחלט הגדרה רחבה, אנסה לצמצם, באיזור הגליל התחתון, עד עמק יזרעאל והבקעה... שמעתי גם על חווה קצת אחרי עפולה, המיקום מצוין, רק שאני לא מצליחה להשיג את המספר טלפון, ואשמח אם תוכלו לעזור... תודה על העזרה ועל העידוד, מוריה.
 

תמי11

New member
מור מהיכן את?

כמה צפונה זה????? יש חווה גדולה בבית גמלא יש חווה בתפן יש חווה ביסעור ויש בכמון יש לי את כל מספרי הטלפון שלחי לי מסר
 

תמי11

New member
בניר העמק

יש חווה גדולה אוכל להשיג לך מס טלפון מחר נדמה לי שיש גם ביוקנעם
 

שמנתולה

New member
בניר העמק יש ולדעתי גם

בקיבוץ מרחביה, בניר העמק מנהלת החווה היא איבון בן ממושב דבורה.
 

mor-co

New member
שמנתולה,

תוכלי בבקשה לבדוק על מרחביה? זה יעזור לי מאוד! בתודה מראש, מוריה.
 
למעלה