שלום בננות! לכולם וגם לסטארי... :cool:

שרונס

New member
שלום בננות! לכולם וגם לסטארי... :cool:

פורום נחמד! הצטרפתי אליכן לכאן. מאחר ומועד החתונה מתקרב ואני נהיית יותר ויותר לחוצה, גיליתי את תופעת ההתמכרות הקשה לפורום. כמעט נגמלתי בפורום החדש, אך נראה לי שכאן אפשר להתמכר בכיף! ראיתי שכולם מציגים את עצמם אז גם אנחנו: שרון, בת כמעט 27, ו-ודים בן 34, ירושלמים, מתחתנים בתחילת נובמבר, כנראה ברמת רחל, אין די.ג`י., אין מאפרת, אין מסרקת, אין רב, אין שמלה, יש בדים לשמלה ותופרת אחלה, אין נעליים, יש חתן ויש כלה ויש המון אורחים מחו``ל אך חתונה מאוד קטנה. האם אני צריכה להלחץ, כי לא בא לי... סטארי, אני לא יודעת איפה לענות לך אז אענה גם כאן וגם בוואלה: פגשנו את שרל מרמת רחל ואת האולם ואני חושבת שנסגור איתם. התפריטים נראים יופי (צריך עוד לטעום) והאולם קטן וחמוד. אמנם לא גן, כמו שרצינו, אך בגן הארועים באמת נלך לאיבוד, למרות שהוא מקסים... מספיק לנו בערך שליש גן... לקחתם את התפריט החלבי, נכון? האוכל היה יותר טעים מבשרי או שלא טעמתם? התחלנו לדבר עם די.ג`יי. שהמליצו לנו עליו. האם מישהו שמע על אורן מ-orange או על החברה הזאת בכלל? בטלפון הוא נשמע נחמד, אך צריך לפגוש אותו. טוב, בננות, אם אתן חושבות שאני צריכה זרוז, אשמח לשמוע! שרון.
 

שרונס

New member
וסטארי, בקשר לאכסניה ע``ש רבין:

המקום יפה מאוד אך יצאנו בהרגשה לא טובה. מנהל הארועים שחצן כזה וזה מקרין איכשהו על כל הארוע. נראה גם שהם מחפפים בענייני סדר ואין מספיק מלצרים. כשהגענו לראות שם ארוע היה בלגאן גדול. בקיצור, הם לוקחים יותר כסף מרמת רחל וגם נותנים הרבה פחות, אז כנראה שנשאר עם רמת רחל. הגן נורא יפה, כיף לכם שאתם מתחתנים בו. זה עוד חודש? שרון
 

סטארי1

New member
אין מה לומר, רמת רחל באמת מקצוענים

ברבין רק ראינו את המקום, לא בזמן אירוע, אז לא הספקנו להתרשם. לגבי האוכל, אכן בחרנו תפריט חלבי. היה ברור לנו שזה מה שאנחנו רוצים אז לא טעמנו בכלל את הבשרי. אני מקווה שתהיו מרוצים (ותעמדו יפה באוסף הבדיחות של שארל). ואגב, כמה סגרתם איתם בסוף?
 

שרונס

New member
אוסף הבדיחות שלו באמת בלתי נדלה.

סגרנו כמוכם, 28$ כולל מע``מ. האכסניה ע``ש רבין רצו 30$ לא כולל מע``מ ונותנים הרבה פחות אוכל, וכמובן בלי סוויטה במלון. שרון.
 

סטארי1

New member
יופי! תפריט חלבי גם?

ואגב, שמעתי שמגיע לנו גם טיפול ספא זוגי במלון במתנה. לא בדקתי עדיין אם זה נכון, כדאי גם לכם לבדוק. אגב, איפה האולם הזה נמצא?
 

שרונס

New member
לא החלטנו עדיין על התפריט.

יש לנו טעימות בשריות בסוף יולי וחלביות בתחילת אוגוסט. הם גם שינו את התפריט החלבי לגמרי ושרל צריך לשלוח לנו בפקס תפריט מעודכן. האולם נמצא בקומה השניה. אם הולכים מהלובי ימינה יש מעלית כחולה ועולים ל``אולם ראשונים``. אני לא יודעת בקשר לספא, אך אני מאוד אשמח! השרל הזה כזה מצחיק! הוא שאל איך הגענו אליהם אז אמרתי לו את האמת, ששמעתי המלצות דרך מישהי (את) בפורום חתונות. זה ממש סקרן אותו אך היה ברור שאין לו מושג מה זה פורום. אז הוא שאל איך קוראים לך. הסברתי לו שלכולם בפורום יש כינויים ולפי הכינוי שלך לא נראה לי שזה השם האמיתי שלך. הוא ביקש בכל זאת לדעת מה הכינוי, אז אמרתי לו שקוראים לכם סטארי וג`ונס ואז הוא התחיל לנסות לנחש מי אתם. בסוף הוא התרגז ואמר שהוא לא מכיר שום סטארי וג`ונס. אני מקוה שהוא לא הולך עכשיו ושואל זוגות שמתחתנים אצלו אם הם סטארי וג`ונס. ראי הוזהרת! תכחישי מייד כל קשר! שרון.
 
למעלה