שלום בנות....

liatha

New member
שלום בנות....

אני מחפשת מידע לגבי תהליך הפונדקאות בחו"ל בכלל ובקליפורניה או אנגליה בפרט. כל מידע לגבי תרומת ביצית, הפונדקאית וכל תהליך הפונדקאות ומה שנדרש לפניו ובמהלכו בחו"ל. כולל תרומת ביצית מקרובת משפחה ופנדקאות ע"י האם, קרובת משפחה , חברה וכו'. כולל כול ההיבטים החוקיים בחו"ל. והכי חשוב מעמדו של הילד מבחינה חוקית בהגיעו לארץ לאחר לידתו. תודה על כל פיסת מידע.
 

מירבי*

New member
ליאת, אנחנו נוהגים לשרשר הודעות

כדי לחסוך בדפים ולגרום להודעות ראשיות להישאר כמה שיותר זמן בדף הנוכחי יש לשרשר את ההודעות ולא לפתוח הודעה חדשה בכל פעם, במקום ללחוץ על הודעה חדשה צריך ללחוץ על הוספת תגובה, ככה ההודעות יופיעו אחת מתחת לשניה. בקשר לשאלותיך, יש במערכת הקישורים של הפורום קישור לאתר על פונדקאות בחו"ל, תוכלי לקרוא אותו ולדלות את המידע שאת צריכה. בהצלחה ושבוע טוב.
 

יובל

New member
פונדקאות בחו"ל

ליאת - אנחנו עושים פונדקאות בארה"ב. התהליך כאן פשוט וידידותי. התהליך מהיר והעלויות אינן בשמים. חוק הפונדקאות בארה"ב שונה ממדינה למדינה. (חוק של ה - STATE ולא חוק פדרלי). מכאן שיש להתעדכן לגבי החוק שם הולך להתבצע התהליך. ישנן מדינות שכלל אינן מכירות בנושא. מה שחשוב הוא מקום הלידה ולאו דווקא המדינה בה יתבצע התהליך. קליפורניה לדוגמא ככל הידוע לי נוחה מאד לתהליך. יש מדינות נוספות שהתהליך בהן פשוט וקל. העלויות נעות מסדרי גודל של כ- 30 אלף דולר ועד סביבות 80. (ייתכן ואני טועה בקצת.) ישנן סוכנויות זולות וטובות מאוד. עלות הטיפול בסוכנות אינו מעיד על אייכותה. העלות מושפעת גם מהביטוח הרפואי של הפונדקאית שהוא בד"כ שונה בין אנשים שונים. ניתן לאתר פונדקאיות עם ביטוח שעשוי להוזיל הטיפול בצורה משמעותית. אגב בחלק מהמדינות המכירות בנושא הפונדקאות, ההורים הביולוגים רשומים בתעודת הלידה כהורים הבלעדיים של הרכ/ה הנולד/ת. בהצלחה ונשמח לסייע אגב סליחה מיובל המקורית - אבל איך מחליפים כינוי?
 

יובל

New member
תוספת

אם אני לא טועה קליפורניה היא אחת המדינות היקרות לתהליך. כדאי לבדוק גם במקומות אחרים ביבשת. הילד גם בארץ ייחשב כבנך החוקי. בהצלחה
 

liatha

New member
תודה יובל.

ידוע לך באלו מדינות ניתן לבצע פונדקאות כאשר הפונדקאית היא קרובת משפחה או אמא של האם המיועדת? ובאלו מקומות ניתן להשתמש בביצית של אמא או קרובת משפחה של האם המיועדת? תודה.
 

yuval k11

New member
התייחסות לליאת

לגבי שאלותייך - לא ידוע לי הנושא שכן לא היינו זקוקים לטיפול מסוג זה. עצתי היא שתאתרי באינטרנט את אחת מסוכנויות המתעסקות בנושא הפונדקאות - וכאלה יש בשפע, תשאלי אותם באמצעות האינטרנט וללא ספק תקבלי תשובות לשאלותייך. אלה הן סוכנויות העובדות על בסיס עסקי, היידע שלהן בנושא עצום (בכל זאת מדובר על סדר גודל של 300 מיליון איש) והן נכונות לספק מידע רב בתחום הכולל שליחת חומר פיזי בדואר - מדובר בחומר שללא ספק יסייע לך לקבל החלטות טובות. שיהיה לך בהצלחה. (אגב הכינוי הוחלף בשל שם זהה במערכת. ) אשמח לסייע בהצלחה
 
למעלה