שלום בנות
אני צריכה עצה

cha ching

New member
שלום בנות ../images/Emo13.gif אני צריכה עצה

בקרוב לחברה הכי טובה שלי יש יומולדת 18. אני יודעת שהיא לא משתגעת אחרי כל העוגות עם הדמויות והכיתבוים למיניהם... אני חושבת לעשות לה משהו בסגנון עוגות חתונה כאלו.. משהו נקי, מינימליסטי.. עם איזה "סרט" או פרחים... אולי אני אוסיף גם מוטיב ברויאל, אבל צריך להיות משהו שימרכז את תשומת ה
. למישהי יש הצעות מיוחדות? (זה צריך להיות משהו ממש ממש מרשים..)
 

cha ching

New member
עכשיו כן

אבל הכל מקושקש מדי. אני מחפשת דברים הרבה יותר נקיים... פחות צבעוניים.. יותר חלקים...
 

net the jet

New member
מה דעתך על עוגה עגולה, למעלה

תעמידי לב ( קרוץ בעובי ס"מ וחצי ), מסביב לעוגה סגירה בפרחים, וסרט בו תכתבי את שמה והגיל...או מזל טוב... פשוט נקי ויפה. אפשר גם במקום הלב זר פרחים, או גבעה של פרחים.... אם זה לא הכיוון, את יכולה לשעות חיפושים באינטרנט-יש מליוני עוגות.
 
מה עם משהו כזה?

כמובן, שלא חייבים שתי קומות, אבל כוון כללי, פשוט ורגוע?
 

veredvered

New member
שאלה על הכתב..

איזה פונט זה? ואיזה גודל? העוגה מדהימה.. אהבתי את הפשטות..
 
הכתב

הוא בוורד נדמה לי משהו שנקרא Gutman Yad-Brush או משהו כזה, פשוט בדיוק החלפתי מwindows98 לwindowsXP והפונט הזה נעלם לי......דרך אגב, אם למישהו יש מושג איך אני פותרת את הבעיה הזאת...... והגודל יוצאות לי או 90 או 100 בד"כ על העוגות.
 
זאת היתה עוגת שוקולד, או ליתר דיוק

שתי עוגות שוקולד עם שני קטרים קטן וגדול. אבל אפשר כל עוגה יציבה טעימה. נדמה לי שיש רשימת עוגות מתאימות לציפוי בקישורים, לא? ומה שאני עשיתי (זאת היתה עוגת קומות ראשונה שלי גם). זה, ציפיתי עוגה ראשונה כרגיל, הנחתי מעל את העוגה השניה ואז ציפיתי את השנייה עליה. ורק אז המשכתי עם הקישוטים והכיתובים.
 
למעלה