שלום אריק ולכולם
אשמח לשמוע את דעתך והצעתך לשיפור לגבי תמהיל מסויים שהציעו לי בבנק מזרחי. סה"כ השקעה 420K הלוואה מבוקשת: 250K קו מנחה: החזר חודשי של עד 1500 ש"ח (לא כולל ביטוחים). להלן התמהיל המוצע ע"י הבנק: 4 מסלולים: 1. 50K - ריבית קבועה צמודת מדד לתקופה של 18 שנה. ריבית לחיוב:2.6% 2. 50K - ריבית משתנה ,(כל 7 שנים) צמודת מדד לתקופה של 21 שנה. ריבית לחיוב:2.13% 3. 100K - פריים מינוס 0.5 לתקופה של 18 שנה. 4. 50K - ריבית משתנה צמודה לדולר לתקופה של 18 שנה. ריבית לחיוב: 2.89% אלו שינויים כדאי לעשות לדעתך??
אשמח לשמוע את דעתך והצעתך לשיפור לגבי תמהיל מסויים שהציעו לי בבנק מזרחי. סה"כ השקעה 420K הלוואה מבוקשת: 250K קו מנחה: החזר חודשי של עד 1500 ש"ח (לא כולל ביטוחים). להלן התמהיל המוצע ע"י הבנק: 4 מסלולים: 1. 50K - ריבית קבועה צמודת מדד לתקופה של 18 שנה. ריבית לחיוב:2.6% 2. 50K - ריבית משתנה ,(כל 7 שנים) צמודת מדד לתקופה של 21 שנה. ריבית לחיוב:2.13% 3. 100K - פריים מינוס 0.5 לתקופה של 18 שנה. 4. 50K - ריבית משתנה צמודה לדולר לתקופה של 18 שנה. ריבית לחיוב: 2.89% אלו שינויים כדאי לעשות לדעתך??