שלום אנשים...

StoneMan

New member
שלום אנשים...

סתם משעמום רגעי עלה בדעתי רעיון למשחק חדש, מדי פעם אני יציג פה אבן אחרת מהאוסף שלי ומי שירצה ינסה את כוחו בזיהויה, (אין פרסים למי ששואל) כמובן שאשתדל לא לשעמם אותכם :) לפניכם האבן הראשונה:
ואללה אין לי סיומת בשבילכם
 

stoneage

New member
המלכית הזו מהאוסף שלך ? סימן

שיש לך אוסף מכובד. מעניין לראות עוד. הלוואי שהיו לי רגעי שעמום שהייתי יכולה להעביר לכם תמונות מהאוסף שלנו או מהתערוכה בה ביקרנו לפני שבוע . אגב, חלק מהתמונות שצלמתי בתערוכה יהיו בקרוב (מקווה, לי אין רגעי שעמום...או אפילו רגעים פנויים) באתר. ראינו שם דברים מ ה מ מ י ם !! למשל, מוט טנזנייט כחול כהה ושקוף בגודל של כ 15 ס"מ...חלום !
 

StoneMan

New member
אכן מלכית, מצורפת תמונה מהצד השני

של האבן, קצת קשה לראות את זה אבל תדמיינו הר געש...
ואללה אין לי סיומת בשבילכם
 

StoneMan

New member
היי STONEAGE

אני יורם מאילת, הידע שלי בא מהתעסקות רבת שנים בתחום, אני עובד עם אבנים כבר 8 שנים, בעיקר בתחום היצירתי. ברשותי אוסף אבנים "רציני" מאוד, אבל אני תמיד מחפש עוד... ד"א אם כבר אז עד כבר... אתם גם מוכרים ציוד לחיתוך וליטוש אבנים ?
 

stoneage

New member
נעים להכיר. נשמח להפגש אישית

מגיעים אלינו גם לקוחות פרטיים וסיטונאיים מאילת הרחוקה. לגבי הציוד לליטוש וחיתוך, כן, אנחנו מייצגים שתי חברות אמריקאיות מהרציניות והטובות בעולם. אנחנו למעשה סוכנים שלהם כך שמאתינו תקבל אותם המחירים שתקבל ישירות מהחברה, רק ללא ההתעסקות עם יבוא, העברת כספים לחו"ל, המון פקסים..... בידנו קטלוגים מפורטים של החברות. אנחנו פוגשים אותם בעוד שלושה חודשים כך שאם אתה מעוניין בציוד זה הזמן. אם אתה מגיע למרכז אתה מוזמן לבקר אותנו , לעיין בקטלוגים ולהזמין. רצוי מאוד לתאם מראש בכדי שאדם יהיה , הוא זה שמבין ומנוסה בתחום הציוד.
 
למעלה