אאווין הרוהירית
New member
שלום אנשים../images/Emo13.gif
קוראים לי טל, נולדתי ב24.5.1990, בת 12. אני מזל תאומים (יסוד-אוויר-רוח), מספר מזל-3, צבעי מזל- ורוד, אדום, סגול אבני חן- כדכוד, טופז ואקדח. איזה מבוא יפה..הא?^_^
בכל אופן, אני מתעניינת במיסטיקה בכלליות. יש לי בעיה מגיל קטן בריכוז, וזה הורס הכל. יש לי "הפרעת קשב" כמו שאומרים..(לא, זה לא אומר שאני מטומטמת..יש לי בכל זאת אי-קיו 144) ואני חסרת שקט מוטורי בולט. אני יודעת שצריך המון ריכוז בשביל לעסוק במאגיה, ולי זה קשה פי כמה מאשר לאנשים אחרים. ראיתי שיש המון סוגים של מדיטציות ושל תרגילי ריכוז, אבל אני מחפשת את הכי יעיל והכי קל..שממנו אוכל להתחיל ואז לעלות רמה. יש למישהו המלצה? ו...זה נכון שלכל אחד יש חוש-על ניסתר? אני כמעט בטוחה שאני יכולה לפתח כוח הילינג (זה בכלל נחשב לכישוף?), אבל אין לי מושג איך
אני רק בת 12, אז אין לי ממש כסף לממן מדריך, או מורה..או איך שתקראו לזה...וגם אם היה לי, אין לי מושג איפה להשיג אחד. ומה בדבר הרצאות? מישהו יודע איפה יש הרצאות על מאגיה וכישוף (או על כל דבר אחר שקשור למיסטיקה) ושהן באזור כפר-סבא\הרצליה\נתניה? טוב..אמ..בוא נראה.. כן, בלבלתי לכם את המוח מספיק ליום אחד
נעים להכיר את כולכם
-טל-
קוראים לי טל, נולדתי ב24.5.1990, בת 12. אני מזל תאומים (יסוד-אוויר-רוח), מספר מזל-3, צבעי מזל- ורוד, אדום, סגול אבני חן- כדכוד, טופז ואקדח. איזה מבוא יפה..הא?^_^