שלום אנשים

שלום אנשים../images/Emo13.gif

קוראים לי טל, נולדתי ב24.5.1990, בת 12. אני מזל תאומים (יסוד-אוויר-רוח), מספר מזל-3, צבעי מזל- ורוד, אדום, סגול אבני חן- כדכוד, טופז ואקדח. איזה מבוא יפה..הא?^_^
בכל אופן, אני מתעניינת במיסטיקה בכלליות. יש לי בעיה מגיל קטן בריכוז, וזה הורס הכל. יש לי "הפרעת קשב" כמו שאומרים..(לא, זה לא אומר שאני מטומטמת..יש לי בכל זאת אי-קיו 144) ואני חסרת שקט מוטורי בולט. אני יודעת שצריך המון ריכוז בשביל לעסוק במאגיה, ולי זה קשה פי כמה מאשר לאנשים אחרים. ראיתי שיש המון סוגים של מדיטציות ושל תרגילי ריכוז, אבל אני מחפשת את הכי יעיל והכי קל..שממנו אוכל להתחיל ואז לעלות רמה. יש למישהו המלצה? ו...זה נכון שלכל אחד יש חוש-על ניסתר? אני כמעט בטוחה שאני יכולה לפתח כוח הילינג (זה בכלל נחשב לכישוף?), אבל אין לי מושג איך
אני רק בת 12, אז אין לי ממש כסף לממן מדריך, או מורה..או איך שתקראו לזה...וגם אם היה לי, אין לי מושג איפה להשיג אחד. ומה בדבר הרצאות? מישהו יודע איפה יש הרצאות על מאגיה וכישוף (או על כל דבר אחר שקשור למיסטיקה) ושהן באזור כפר-סבא\הרצליה\נתניה? טוב..אמ..בוא נראה.. כן, בלבלתי לכם את המוח מספיק ליום אחד
נעים להכיר את כולכם
-טל-
 

suki da yo

New member
קודם כל שלום

אנחנו מתראות גם פה:) ובנוגע למדיטציה , אני מניחה שהכי כדאי לך להיכנס לפורום בנושא, ולשאול שם. בנוגע להילינג, באיזה שהוא מקום זה אכן קשור למאגיה. בנוגע למדריך, את לא באמת צריכה אחד. את יכולה לחפש ( ותיזהרי כי יש המון רמאים בתחום הזה) אם זה ממש חשוב לך אבל כל מה שאת יכולה ללמוד את יכולה ללמוד גם לבד אם את מוכנה להשקיע.
 

BLaCk magiCat

New member
שלום

אני לא יודעת הרבה על הפרעות קשב אבל עד כמה שהבנתי קשה לך להתרכז, אם ככה בטח יהיה לך קשה לשבת במקום לזמן רב ולהתרכז במשהו (מהות המדיטציה) אז אני הייתי ממליצה לך (להתחיל לפחות) עם מדיטציות תנועה (אלא מדיטציות שאת צריכה לקפוץ או לרוץ ודרך פעולה זו את עושה את המדיטציה), מדיטצוית תנועה שאני אישית אוהבת אלא דינמיק וקונדליני, אבל את צריכה לראות מה עובד הכי טוב בשבילך. הדבר הכי טוב במדיטציה זה שכל דבר יכול להיות מדיטציה, את יכולה לצחוק במשך שעות או לבכות, או לרקוד וזה הכל יהיה מדיטציה כל עוד תזכרי להישאר עדה לדבר ולא להיות בתוך הדבר (למשל את יכולה לצחוק כשמצחיק לך, אבל המדיטציה היא לצחוק ללא סיבה. כלומר כשאת עושה משהו את לא הדבר שאת עושה, את רק עדה לו). לריכוז במאגיה בעצם לא דרוש ריכוז-על אלא פשוט ללמד את המוח שלך להפסיק לפטפט, בשביל זה את תתצטרכי ללמוד על עצמך ודרך החשיבה שלך. את זה את עושה, עוד הפעם דרך היותך עדה לתהליכי החשיבה. כשאת חושבת תנסי לשים לב מה מעורר בך אסוציאציות מסויימות, על מה את נוטה לחשוב יותר, על מה פחות וכ'ו. לאחר מכן תוכלי לעשות כמה תרגילים נחמדים, הנה אחד שעובד בשבילי: אם את חושבת "עם תמונות" (חשיבה ויזואלית") אז תנסי לשבת ולצייר משהו שאת חושבת עליו (אפילו אם את לא יודעת לצייר, תעשי את מה שאת יכולה) תוך כדי הציור את כמובן תחשבי עאל מיליון ושניים דברים, שימי לב אליהם ותנסי לכלול אותם בציור שלך. עם הזמןלא רק תלמדי על החשיבה שלך, אלא גם שהויזואליזציה (דבר מאוד חשוב במאגיה) שלך תשתפר וגם יהיה לך מן יומן של המחשבות שלך. מה גם שכישרון ציור שללא ספק יתפתח אף פעם לא יזיק. אם את חושבת עם מילים, אז תכתבי את כל מה שאת חושבת. בפעמים הראשונות את תופתעי עד כמה קשה "לרדוף" אחרי המחשבות, אבל לבסוף את תתרגלי לכתוב מהר וגם לעקוף כמה תהליכים. כשתיהי ממש טובה בזה את יכולה לנסות לנסח את מה שאת חושבת בחרוזים. בקשר למדריכים וקורסים, לדעתי את ממש לא צריכה לבזבז את כספך וכסף הוריך... אם תבדקי, באמונות רבות ודתות אנשים אומריםכל פעם מחדש שלא צריך ואף אסור לבזבז על זה כסף כי מיסחור האמונה פוגע באמונה עצמה ובמאמין. מה שכן תקראי, לקרוא זה תמיד טוב. וגם אם משהו יקרה ואת תשני את דעתך ותבחרי להאמין במשהו אחר, עדיין יהיה לך ידע, וידע כידוע אף פעם לא מזיק. יצא קצת ארוך, מצטערת. בקיצור, ברוכה הבאה.
 

dopey_wizard

New member
שלום שלום...../images/Emo29.gif../images/Emo42.gif

טוב... את עיקר הדברים שרציתי לכתוב, BLaCk magiCat כבר כתבה .. אז הנה כמה תוספות והוספות: דבר ראשון, ברוכה הבאה לפורום, דבר שני, אני רוצה להגיד לך כול הכבוד על התמצאותך בנושא בגיל כזה צעיר וטוב שאת כבר יודעת על עצמך את כול מה שכתבת.. גם אני בן מזל תאומים.. אז
עכשיו לעיקר: תראי, גם לי היו בהתחלה קצת בעיות ריכוז, בעיה אחת הייתה שלא שלטתי בעצבים שלי (שברתי דברים והתעצבנתי מהר..) וגם לא יכולתי להתרכז, כאילו.. הייתי קורא ספר למשל והעניים רצות על השורות אבל הראש חושב על משהו אחר.. דרך מדיטציות ועבודה אם העצמי שלי סידרתי את הבעיות האלו ולמדתי לשלוט בהם.. תראי, אני מציע לך להתאמן הרבה הרבה וכך תוכלי להצליח להתגבר על בעיית הריכוז שלך.. יש הרבה מאוד תרגילי מדיטציה שיגרמו לך ללמוד להתרכז.. את יכולה לפתח טכניקה בעצמך או להיצמד למשהו שנוח לך.. אני ממליץ ככה.. יש במאמרים של הפורום מספר מאמרים שהם "קורס להתחלה במאגיה" או משהו כזה.. באחד מהמאמרים, נראה לי בשני.. יש שני תרגילים, הראשון הוא תרגיל מאוד טוב בשבילך.. העיקרון הוא שתעשי מדיטציה במקום שקטללא הפרעה כך שתהיה עסוקה רק אם המחשבות שלך.. לאט לאט תלמדי לשלוט בהם. עוד את יכולה להישתמש באבנים שעוזרות לריכוז (קריסטלים), או להכין משקה מרגיע, העיקר שתשקיעי בהרגעת הגוף והמחשבות שלך ותלמדי לעבוד איתם.. אני לא ממש מבין את כונתך ל"חוש-על נסתר" אני יכול להגיד לך שחושי-על כול אחד יכול לפתח.. כול מה שצריך זה להשקיע הילינג בא בצורות שונות.. כמובן שהוא גם יכול לבוא בכישוף, על-ידי כך שאת מטילה כישוף הילינג.. זה גם תלוי מה את חושבת על כישוף, אבל לא ניכנס לזה.. בכול מקרה, אני מציע לך ללכת לסיפריה.. לראות כמה ספרים בנושא הילינג.. תסתכלי על סוגים שונים של הילינג... הילינג במגע ידי, הילינג בעזרת צמחי מרפא, הילינג בעזרת שמני באך והרשימה עוד ארוכה... תעייני בספרים ותראי איזה תחום הכי מושך אותך .. ואז תוכלי לקרוא את אותו ספר וללמוד ממנו.. בקשר להרצאות.. את לא חייבת את זה, לדעתי בגילך לא ממש צריך את זה... זה סתם יסבך אותך ויגרום דאגה להורים שלך שתצתרכי לנסוע ברחבי המדינה ולהכיר אנשים חדשים שאת לא מכירה והם לא בגילך.. אולי אני טועה ואת אצמעית מספיק לזה אבל אני אמרתי מה אני חושב.. בכלל, אני מציע לך ללמוד מהבית, יש מספיק אתרים פורומים ומאמרים שיעסיקו אותך.. חוץ מזה יש ספרים שזה מצויין.. אל תמהרי ללמוד הרבה בזמן קצר.. כול דבר שאת מחליטה ללמוד- קחי תזמן, תתרגלי אותו טוב ותעברי שלבים בזהירות ובסבלנות... בהצלחה!!! -דוד
 

shining moon

New member
היי ../images/Emo140.gif

טוב כולם כתבו לך כלכך הרבה ולי אין ממש מה להוסיף אז אני ירשום לך בקצרה ברוכה הבאה והשתלבות נעימה
 

Swicca

New member
../images/Emo24.gif Welcome

שלוםלום , כל העצות שנתנו לך נהדרות והייתי רוצה גם להמליץ לך לצאת יותר אחוצה (הכוונה לשבת להסתכל על השקיעה או זריחה , פשוט להיות קצת בטבע) זה מרגיע אותי מקווה שזה יעזור גם לך! (אני יודע שלא רשמתי כמעט כלום בזמן האחרון פשוט אתם עושים עבודה כל כך נפלאה גם בלעדי!!!
) אור ואהבה ,שימי.
 

A lost angel

New member
../images/Emo50.gif

תקשיבי, הדרך הפשוטה ביותר להתרכז היא פשוט לא לחשוב. לא להעלות מחשבות לראש בכלל, פשוט.. להיות באפס מודעות. זה הכי קל בשבילי, לפחות.. דנה
 
../images/Emo9.gif

קודם כל, תודה על קבלת הפנים
שנית כל, אני דווקא נחשבת לציירת מוכשרת (סליחה על חוסר הצניעות
) ואני מרבה לקשקש את המחשבות שלי במחברות..הקטע הוא, שהמחברות האלו נועדו לשעורי ספרות, תנ"ך ומדעים..ולא לקשקושים. אפשר להגיד, שיש לי ריכוז סלקטיבי..אני מתרכזת במה שמעניין ובמה שאני רוצה (למשל החומר הלימודי בחטיבה..לא מעניין, כי זה אותו חומר שאני יודעת כבר מגיל שלוש). אבל לפעמים יש לי עודף מחשבות ואני פשוט מאבדת את עצמי..זה בערך כמו חלום בהקיץ. המחשבות שלי בדרך כלל רצות כל כך מהר שקשה לי לעקוב, וזה הופך להיות אנדרלמוסיה מושלמת. גם הייתי (כילדה צעירה יותר) היפראקטיבית..עכשיו זה נעלם, אבל המוח עדין היפר. לסיכום, יש לי את כל סוגי בעיות הריכוז. אני גם קוראת ספרים, המון ספרים..ככה שזה לא אומר שאני לא יכולה להתרכז.. אתם מבינים??? לא..נכון?? זהו..שזה מסובך! וזה למה שאני לא יודעת איך לטפל בזה. בנוסף לכל הצרות יש לי חוסר בכושר התמדה. בגלל שאני חושבת מהר כל כך, אני גם "בולעת" כמויות של מידע ממש מהר, ככה שכשמשהו נעשה באותה צורה, יותר מפעם אחת..זה מתחיל כבר לשעמם אותי. זו גם הסיבה לכך שחשבתי אולי לקחת לעצמי מורה, שישאיר אותי ממוקדת. גם ספרתי לכם שריכוז עושה לי סחרחורת?
אני לא חושבת שיש דרך עוקפת לכל העניין..אולי אני צריכה רק עידוד..הוכחה? אני באמת לא מנסה להיות חומרנית, אבל עד כה- ראיתי רק קוסמי-טריקים. יכול להיות שאני לא מאמינה גם בעצמי בנוסף לכל. איך\ממה\ בגלל מה אתם התחלתם? -טל-
 

BLaCk magiCat

New member
נשמה תאומה שלי...

גם אני כזאת, ולא נראה לי שנרפאים מזה... לדעתי אם תתענייני בזה מספיק אז גם תוכלי להתרכז בזה... (מה גם שזה נושא מאוד מעניין לכשעצמו). למשל תחשבי על דברים שאת אוהבת, האם יש לך רצון לעסוק בהם? באיזו תדירות? סביר להניח שאם תאהבי מאגיה זה יהיה דומה. האם את לומדת אומנות? אם כן, אז את חושבת שבלי השיעורים הללו היית מציירת באותה תדירות וכמות? תחשבי על זה ותצרי מזה השלכות גם על מאגיה... דרך אגב כדי לכלול (אם את רוצה עדיין מורה) את העובדה שתצטרכי לגייס כסף, וגם לספר להוריך (הרי את גם תצטרכי לפגוש את המורה) מה שיוצר בעיה נוספת.
 
../images/Emo6.gif

הצחקת אותי! חוגי אומנות זה פיכס
הם מגבילים את הדמיון ומדכאים יצירתיות
כל אופן, אני נולדתי עם כשרון ציור...אני לא הייתי צריכה לשלם עליו, ללמוד אותו או בכלל לטרוח להתאמץ בשביל לצייר יפה, אני אוהבת לצייר- אז זה לא עניין של התמדה. אקיצר- דוגמא ממש רעה. אני ממש עצלנית בגלל כל הקטע של הריכוז.. שתדעו. הלימודים והכשרונות האחרים באים בטבעיות, כאילו- אני בכלל לא מתאמצת בשבלם. השאלה היא, מה אני עושה בתחום שאני כן צריכה להתאמץ בשבילו? מתמטיקה למשל, זה ממש מאבק בשבילי
אז איך אני אי פעם אדע, אם יש לי כשרון מאגי מלידה..או לא? אם זה בכלל אפשרי כשאין לי כושר ריכוז? ואם אין כשרון מלידה, אז איך אני מצליחה במאבק הזה?
מבלבלת השכל המושבעת שלכם, -טל- נ.ב אני אשמח להצטרף
 

BLaCk magiCat

New member
אין לך מושג כמה שאת טועה

כאחת שלומדת 12 שעות בשבוע ציור ואומנות חזותית אני אומרת לך שאת מאוד טועה כשאת אומרת שלא צריך ללמוד בשביל זה, כי צריך (פרספקטיבה, אור וצל הם רק על קצה המזלג! למשל את יודעת למה מה שיותר רחוק תמיד יותר כחלחל? או למשל את יודעת שכל עצם מקבל בשוליים שלו את הצבע של הרקע שלו? יש עוד מלא כללים אופטיים אבל אני אגסוס לפני שאני אספיק לספר את כולם, מה גם שאם את מציירת משהו חיי את חייבת לדעת אנטומיה...), צריך גם להתאמץ לזכור את כל הכללים, וזה ממש עניין של התמדה, כי אם את לא מציירת את שוכחת מלא חומר שצריך לדעת. ודרך אגב את לא יכולה להגיד ש"ככה את רואה את זה" או לפתור את העניין בזה שתציירי משהו סוריאליסטי או קוביסטי, כי אלה זרמים ששוברים תבניות ומסגרות, וזה מיותר להגיד שאת צריכה מסגרת לפני שתשברי אותה. לפני שמוחקים לי את ההודעה אני רוצה להכריז שזה קשור למאגיה... זות כן דוגמא טובה, ואני אסביר לך גם למה... לכולם יש חוש מאגי (נקרא לזה ככה), רק שיש אנשים שאצלהם זה יותר נחבה (בדיוק כמו שכל אחד יכול לצייר, אבל יש כאלה שיצטרכו להתאמץ, לתרגל וללמוד יותר מאלה שהיכולת זות יותר מפותחת אצלהם באופן טבעי), יש אנשים שיש להם אינטואיציה מאוד חזקה, או יכולת ויזואליזצית מפותחת, או יכולת להתרכז... אבל כולם ללא יוצא מן הכלל צריכים ללמוד. נ.ב.- את צודקת לגבי חוגים. איכסה-פיכסה יאקי-קקי.
 
למעלה