אורית הלפרין
New member
שלום אנשים יפים
אתמול חגגתי יומולדת 40 (מזל טוב לי
) והבטחתי לעצמי שביומולדת 40 אני מפסיקה לעשן. טוב נו, אז הבטחתי.. לרגל ההבטחה, היום עישנתי כמו חיה..אוף.... מחרתיים אני עוברת לבית החדש שלי ונדרתי שאין מצב שאני מעשנת או נותנת למישהו לעשן בבית החדש. צריכה עידוד דחוףףףףףףף חייבת חייבת חייבת להפסיק !!! אני מעשנת כבר מליון שנה, אין לי ריאות, חיי אינם חייםםםם איך עושים את זה איך ???????? אוף איתי, חסרת אופי לחלוטין זאתי... עיצות?? מישהו??
אתמול חגגתי יומולדת 40 (מזל טוב לי