isi stoler
New member
שלום אנשים יפים
אני שמח לראות שיש יותר ויותר אנשים שמבינים מהי חירות אמיתית. מעגלים שהולכים וגדלים של בני אדם שמבינים שהאושר שלהם תלוי רק בהם ולא באף אחד אחר. אנשים שלומדים לקבל את הרגשות שלהם ולנתב אותם, אנשים שלומדים לקבל את עצמם ולאהוב את עצמם-ולא חושבים שאהבה עצמית זה מילה גסה. פעם ראשונה שאני פה וכיף לי לראות את ההודעות כאן. אני ינצל את המכתב הזה כדי קצת להתלבט וקצת להוציא ולשתף. היתה לי חברה 3 וחצי שנים. ארבע שנים שאני רדפתי אחריה, לא ידעתי את הכלל של "ואהבת לרעך כמוך" (תאהב את חברך כפי הכוחות שיש בתוכך) ופשוט איבדתי את עצמי דרך הקשר איתה, נתתי לה מעבר לכוחותי, לא ידעתי להגיד לה לא, לא ידעתי להיפרד כשהיה צריך, לא העזתי לכעוס. פשוט הדחקתי עוד ועוד, והפכתי נפשית ממש לצל של עצמי. בסופו של דבר אפילו התארסנו, וכל הזמן האמנתי שיהיה בעתיד בסדר ואני רק צריך עוד קצת להשתדל ויהיה לי טוב איתה.. שנאתי את ההורים שלה שנכנסו לנו לנשמה, היא עצמה לא קיבלה אותי, ורצתה שאני אהיה מה שהיא רוצה. בניסי ניסים נפרדנו לפני חודשיים (אלוהים שלח לי את האנשים הנכונים בשניה הנכונה בחיים כדי שידריכו אותי ויעזרו לי..) אבל אני לא מצליח לחזור לעצמי, אני עובד על לאהוב את עצמי, עובד על לא ליפול לייאוש, אני מדחיק את כאב הפרידה ממנה, וזה משפיע לי על כל החיים, אבל אני לא מצליח לשחרר את זה, אני מפחד מדי להתגעגע אליה, מפחד מהכאב שנמצא שם. וכשאני כותב את זה פתאום אני מבין שהכל זה דמיון שלי, אני מדמיין שאני ייתפרק וזה מה שמפחיד אותי. (כבר תודה לכם על ההקשבה עד כה.) מוזר לי הדואליות הזו, שאני מתגעגע אליה למרות שהיה לי רע איתה ופשוט נאנסתי ואנסתי את עצמי נפשית. (מדהים כמה רע אדם מסוגל לעולל לנפש של עצמו. אני מחפש כיום מקומות לשאוב מהם כח, אני מרגיש קצת חלש, וזה אחת הסיבות שאני לא מצליח להתמודד עם הפרידה הזו. אני באמת מפחד להתפרק. אין לי כיום שום בסיס תומך חוץ מעצמי(ואלוהים לפעמים), יחד עם הפרידה ממנה עזבתי את הדת, נמאס לי לשנוא את אלוהים, ולעבוד דמות קשה רודנית ומגעילה. אני לומד כיום לאהוב אותו וליצור איתו קשר בלתי אמצעי. אני יודע שלהגיד תודה נותן המון כח. אני לומד שלקבל את עצמי ואת המציאות נותן לי המון כוחות. אני מחפש עוד רעיונות. כמו"כ רעיונות איך להתמודד עם הכאב של הפרידה יתקבלו בברכה. אני יודע שלהדחיק זה לא בריא אבל אני לא מצליח (רוצה באמת..) לחוות את כאב הפרידה ועד שאני לא ישחרר אותו הוא יישאר ויפריע. עד כאן לשתף יש לי התלבטות. הרי אני זה שנותן אהבה לעצמי, אני לומד שאני לא תלוי בשום אדם כדי שיהיה לי טוב ואני אהיה מאושר. א"כ למה אני צריך עוד אדם שיגביל את החיים שלי, לא עדיף להיות בודד וללמוד לאהוב ולהשלים עם עצמך כך שלא תהיה זקוק לאף אדם? כל הזדקקות שווה תלות, ואני הספיקה לי בחיים תלות אחת לא בריאה ואין לי כח לעוד אחת. מצד שני אני רוצה חברה - לא יודע למה אבל זה שם.. אולי זה רגש מוטעה, אולי אני פשוט לא מספיק אוהב את עצמי, לא מבין את הצורך הזה. תודה על ההקשבה, רק לכתוב על מה שמציק לי כבר שיפר את ההרגשה שלי שבת שלום
אני שמח לראות שיש יותר ויותר אנשים שמבינים מהי חירות אמיתית. מעגלים שהולכים וגדלים של בני אדם שמבינים שהאושר שלהם תלוי רק בהם ולא באף אחד אחר. אנשים שלומדים לקבל את הרגשות שלהם ולנתב אותם, אנשים שלומדים לקבל את עצמם ולאהוב את עצמם-ולא חושבים שאהבה עצמית זה מילה גסה. פעם ראשונה שאני פה וכיף לי לראות את ההודעות כאן. אני ינצל את המכתב הזה כדי קצת להתלבט וקצת להוציא ולשתף. היתה לי חברה 3 וחצי שנים. ארבע שנים שאני רדפתי אחריה, לא ידעתי את הכלל של "ואהבת לרעך כמוך" (תאהב את חברך כפי הכוחות שיש בתוכך) ופשוט איבדתי את עצמי דרך הקשר איתה, נתתי לה מעבר לכוחותי, לא ידעתי להגיד לה לא, לא ידעתי להיפרד כשהיה צריך, לא העזתי לכעוס. פשוט הדחקתי עוד ועוד, והפכתי נפשית ממש לצל של עצמי. בסופו של דבר אפילו התארסנו, וכל הזמן האמנתי שיהיה בעתיד בסדר ואני רק צריך עוד קצת להשתדל ויהיה לי טוב איתה.. שנאתי את ההורים שלה שנכנסו לנו לנשמה, היא עצמה לא קיבלה אותי, ורצתה שאני אהיה מה שהיא רוצה. בניסי ניסים נפרדנו לפני חודשיים (אלוהים שלח לי את האנשים הנכונים בשניה הנכונה בחיים כדי שידריכו אותי ויעזרו לי..) אבל אני לא מצליח לחזור לעצמי, אני עובד על לאהוב את עצמי, עובד על לא ליפול לייאוש, אני מדחיק את כאב הפרידה ממנה, וזה משפיע לי על כל החיים, אבל אני לא מצליח לשחרר את זה, אני מפחד מדי להתגעגע אליה, מפחד מהכאב שנמצא שם. וכשאני כותב את זה פתאום אני מבין שהכל זה דמיון שלי, אני מדמיין שאני ייתפרק וזה מה שמפחיד אותי. (כבר תודה לכם על ההקשבה עד כה.) מוזר לי הדואליות הזו, שאני מתגעגע אליה למרות שהיה לי רע איתה ופשוט נאנסתי ואנסתי את עצמי נפשית. (מדהים כמה רע אדם מסוגל לעולל לנפש של עצמו. אני מחפש כיום מקומות לשאוב מהם כח, אני מרגיש קצת חלש, וזה אחת הסיבות שאני לא מצליח להתמודד עם הפרידה הזו. אני באמת מפחד להתפרק. אין לי כיום שום בסיס תומך חוץ מעצמי(ואלוהים לפעמים), יחד עם הפרידה ממנה עזבתי את הדת, נמאס לי לשנוא את אלוהים, ולעבוד דמות קשה רודנית ומגעילה. אני לומד כיום לאהוב אותו וליצור איתו קשר בלתי אמצעי. אני יודע שלהגיד תודה נותן המון כח. אני לומד שלקבל את עצמי ואת המציאות נותן לי המון כוחות. אני מחפש עוד רעיונות. כמו"כ רעיונות איך להתמודד עם הכאב של הפרידה יתקבלו בברכה. אני יודע שלהדחיק זה לא בריא אבל אני לא מצליח (רוצה באמת..) לחוות את כאב הפרידה ועד שאני לא ישחרר אותו הוא יישאר ויפריע. עד כאן לשתף יש לי התלבטות. הרי אני זה שנותן אהבה לעצמי, אני לומד שאני לא תלוי בשום אדם כדי שיהיה לי טוב ואני אהיה מאושר. א"כ למה אני צריך עוד אדם שיגביל את החיים שלי, לא עדיף להיות בודד וללמוד לאהוב ולהשלים עם עצמך כך שלא תהיה זקוק לאף אדם? כל הזדקקות שווה תלות, ואני הספיקה לי בחיים תלות אחת לא בריאה ואין לי כח לעוד אחת. מצד שני אני רוצה חברה - לא יודע למה אבל זה שם.. אולי זה רגש מוטעה, אולי אני פשוט לא מספיק אוהב את עצמי, לא מבין את הצורך הזה. תודה על ההקשבה, רק לכתוב על מה שמציק לי כבר שיפר את ההרגשה שלי שבת שלום