שלום אנשים,הטיסה עוד מעט וצריך עזרה

etgershon

New member
שלום אנשים,הטיסה עוד מעט וצריך עזרה

אוקיי אז אני טס לתאילנד ביום חמישי בבוקר,סוף סוף אחריי חודשיים של גלישה ולמידה באתר,עכשיו,קודם כל אם אפשר חוות דעת אחרונה על המסלול,אנחנו יוצאים ב-10 בבוקר לכיוון טשקנט שם המתנה של שש שעות (= , אחר כך טיסה לבנקוק מגיעים מוקדם בבוקר,טסים ישר לצ'אנג מאי ומשם מתחילים את הטיול,אנחנו נגיע לצ'אנג ננוח קצת ונצא לטייל,יום למחרת אנחנו יוצאים לטיול ד'יפים בן 4 ימים עם מדריך פרטי,אחר כך עוד יום או יומיים שם,משם טסים לאיים נהיה בפוקט ובקוסמוי לשבוע בטן גב עם צלילות עניינים,אחר כך חוזרים למבנקוק ושם נהיה למשך עוד כמה ימים,מה שיפה שאנחנו יכולים להוסיף פה יום ושם להוריד יום וכולי,אז מה אתם חושבים???,ודבר שני שחשוב לי זה מה יש באוזבקיסטן אייר במטוס??,האם זה מטוס מרווח,האם יהיה טלוויזיות וכולי!, תודה רבה לעונים ושנה טובה!
 

SPnage

New member
זה מה שחשוב?

אתם הולכים לבלות בגן עדן, בטן גב, שייק פירות ואננס טרי, מסג' על החוף ואוכל נהדר. ומה שמטריד אותך זה איזה סרט משודר בטיסה...? אז ככה, המטוסים הם מטוסי איירבאס די חדשים. יש טלוויזיות ומסכים (לא אישיים), שם משדרים סרטים באוזבקים עם תרגום לרוסית (או רוסית עם תרגום לאוזבקית, אני לא ממש סגור על זה). יש אוכל סביר בטיסה יחסית לאוכל מטוסים. והטיסות לא ארוכות, 5-6 שעות אז זה ממש לא נורא. יותר חשוב להביא לעצמכם משהו לעשות בזמן ההמתנה בין הטיסות, תשבץ, עיתון, ספר קריאה וכ'. ורצוי מאוד גם להביא אוכל ושתיה, כי אין שם ממש מה לקנות חוץ משוקולדים ואלכוהול במחירים מופקעים.
 

no 33

New member
המסלול סביר מאוד

אפשר וכדאי להוסיף את העיר קנצנבורי לא רחוק מבנקוק,היתי ממליץ לא לפסוח על הפול-מון בקופנגן<משהו לא נורמלי>ואם יש לכם עוד כמה ימים פנויים אפשר לעשות גיחה קצרה לסיאם רייפ שבקמבודיה כדי לראות את המקדשים המופלאים שיש שם.
 

etgershon

New member
תודה,עוד בבקשה

אולי ניסע גם לקאנצ'וברי לפני הטיסה ליומיים,תודה,עוד,תנו טיפים תגידו מה שבראש שלכם. איתי
 

no 33

New member
למה שלא תיתן קפיצה לאתר המטייל

תמצא שם המון טייפים
 
למעלה