נ ר ה ל י ל ה
New member
שלום ! אני צריכה עזרה ...
יש לי תנור אפיה בנוי (בתוך ארון המטבח ) מתוצרת "באוקנכט" . קיבלתי אותו משומש ולכן אין לי את ספר ההפעלה שלו . הוא דיגיטלי ויש בו הרבה פונקציות שאינני מכירה . הסתדרתי איתו די טוב בפעולות פשוטות כמו אפייה רגילה וטורבו , אבל השאר מסובך ולא ברור . למשל יש בו איזה תוכנית שגורמת לו להתכבות באופן אוטומטי אחרי כשש שעות . לא יודעת איך לשנות את זה ... איפה ניתן להשיג את הוראות ההפעלה של התנור ? לא מצאתי תנור כזה בחנויות החשמל . בתודה מראש .
יש לי תנור אפיה בנוי (בתוך ארון המטבח ) מתוצרת "באוקנכט" . קיבלתי אותו משומש ולכן אין לי את ספר ההפעלה שלו . הוא דיגיטלי ויש בו הרבה פונקציות שאינני מכירה . הסתדרתי איתו די טוב בפעולות פשוטות כמו אפייה רגילה וטורבו , אבל השאר מסובך ולא ברור . למשל יש בו איזה תוכנית שגורמת לו להתכבות באופן אוטומטי אחרי כשש שעות . לא יודעת איך לשנות את זה ... איפה ניתן להשיג את הוראות ההפעלה של התנור ? לא מצאתי תנור כזה בחנויות החשמל . בתודה מראש .