שלום אני חדש פה
שלום לכם.. קוראים לי צחי,האמתי שלא הייתי מעריץ גדול של מלחמת הכוכבים עד לא מזמן,אומנם ראיתי את כל הסרטים החדשים בקולנוע אבל עדיין זה לא עשה לי את זה.. אני חייב להודות לערוץ עשר על המרתון שהם עשו..פתאום מלחמת הכוכבים ממש תפס אותי,ראיתי את השלישי החדש בקולנוע(לדעתי הוא היה הכי טוב מכל הסרטים),וגם הורדתי את הכל הסרטים...
שלום לכם.. קוראים לי צחי,האמתי שלא הייתי מעריץ גדול של מלחמת הכוכבים עד לא מזמן,אומנם ראיתי את כל הסרטים החדשים בקולנוע אבל עדיין זה לא עשה לי את זה.. אני חייב להודות לערוץ עשר על המרתון שהם עשו..פתאום מלחמת הכוכבים ממש תפס אותי,ראיתי את השלישי החדש בקולנוע(לדעתי הוא היה הכי טוב מכל הסרטים),וגם הורדתי את הכל הסרטים...