שלום אני חדש פה
שלום לכולם אני תמיד התעניינתי בצילום דיגיטלי.. אני נורא נהנה לראות תמונות שצולמו במצלמות דיגיטליות ועובדו וגם כאלה שלא עברו עיבוד. תמיד רציתי מצלמה דיגיטלית.. וסופסוף אבא שלי החליט לקנות אחת!! הבעיה ששנינו לא מבינים בעדשות שיש למצלמות ודברים כאלה ומה כדאי לקנות.. קיבלנו רק המלצות כלליות כמו: עדיף שהיא תהיה מעל 5 מגה פיקסל או שעדיף שיהיה לה זום אופטי מעלה X5 וכו'.. וזה לא עוזר לנו הרבה.. אז אני ממש אודה אם תמליצו לי על מצלמות דיגיטליות.. התקציב שלנו הוא עד 2500 שקל תודה מראש
שלום לכולם אני תמיד התעניינתי בצילום דיגיטלי.. אני נורא נהנה לראות תמונות שצולמו במצלמות דיגיטליות ועובדו וגם כאלה שלא עברו עיבוד. תמיד רציתי מצלמה דיגיטלית.. וסופסוף אבא שלי החליט לקנות אחת!! הבעיה ששנינו לא מבינים בעדשות שיש למצלמות ודברים כאלה ומה כדאי לקנות.. קיבלנו רק המלצות כלליות כמו: עדיף שהיא תהיה מעל 5 מגה פיקסל או שעדיף שיהיה לה זום אופטי מעלה X5 וכו'.. וזה לא עוזר לנו הרבה.. אז אני ממש אודה אם תמליצו לי על מצלמות דיגיטליות.. התקציב שלנו הוא עד 2500 שקל תודה מראש