ברוך הבא! ../images/Emo24.gif
אני מסכימה איתך לגבי שובו של הג'דיי, למרות שאת האימפריה מכה שנית אני די אוהבת באותה מידה ואולי אפילו קצת יותר. מתקפת המשובטים אמנם יפה יותר מאימת הפנטום לפי דעתי, אבל שובו של הג'דיי והאימפריה מכה שנית עולים עליו בדירוג שלי...