שלום אני חדש פה

Prophet

New member
שלום אני חדש פה ../images/Emo129.gif

זה מוני ה
שלי.. אני חדש פה, אני אוהב זבנג לא קצת, קראתי את הספרים 1, 3 (יש לי אותו בבית), 4, 5, 6, 8, 9, 10 (גם יש לי בבית) ו-12... יש לי גם דיאט זבנג 3וזבנגלה זבנגלה צא החוצה... לדעתי לספרים הישנים יש עלילה הרבה יותר מצחיקה מהספרים החדשים ! אבל את הספרים החדשים אורי אייר הרבה יותר טוב...
 
ברוך הבא ../images/Emo140.gif

לא הבנתי, כמה אתה אוהב זבנג?
את הספרים החדשים אורי צובע במחשב וזה לא נראה הכי טוב
 
למעלה