שלום אני חדש כאן...

בנות לכאן../images/Emo24.gif

מחפש מישהי בת 14-15 שנראת טוב,ומחפשת קשר רציני. קיצר תיבת המסרים מחכה לאחת והיחידה.
 
יאפ..גם אני להיות עוברת ת'דרישות...

ותאמין לי- יותר טוף בשבילך...אני פשוט מסטולה ואחת שלא יציבה בנפשה.[קיצר משוגעת בצורה מפחידה לגמרי..בעע]
 

BaBy LiS

New member
שילווםם

איימ ליסה בת 13 [בלעע.. עודמעט וחצי חיחיחי] מחולון תהנה בפורוםםם
 
שלומלום../images/Emo70.gif

אני דרוש.. תיהנה כאן
 
למעלה