שלום, אני חדש כאן....

SexAngel

New member
שלום, אני חדש כאן....

אני SexAngel, ואני באמת חושב שפורומים כשלכם עושים עבודה נהדרת. אני, כמי שעומד לסיים את גיל ההתבגרות בקרוב, רוצה להציע את עזרתי דרך הפורום לכל מי שמרגיש שהוא צריך אותה........ על כל נושא שבעולם..קטן או גדול ככל שיהיה..... תרגישו חופשי.........
 

CluBeRiT

New member
ברוך הבא ../images/Emo13.gif

אה, וחוצמזה- אתה לא עומד לסיים את גיל ההתבגרות- רק כשתעבור מהבית תסיים אותו ולכן נשארו לך לפחות לפחות עוד בוא נגיד... 6 שנים. עצמאות כלכלית. {סלח לי, משננת חומר לבחינות ואז הוא לא יוצא} בכל מקרה- ברוך הבא, תרגיש חופשי בפורום.
 

SexAngel

New member
חחחחחחח........... אהלן

סבבה..... תאוריה מעניינת יש לך......
 

CluBeRiT

New member
היא לא שלי..

היא מוכרת לכל תלמיד שנה א' בפסיכולוגיה. לומדים את זה בגיל ההתבגרות, וזה התארך רק לאחרונה... מיד ולווין תומכים בזה. {אל תשאל}
 

SexAngel

New member
אני רב שגל?....... תודה על המחמאה

וגמרנו........
 

Morgana te fay

New member
היי

אז דבר ראשון ברוך הבא.. אני ליעד ואני בת 17.5 מהצפון.. אז אנחנו גם נשמח לעזור לך אם תצטרך משהו.. ואתה מוזמן לקרוא את המאמר שלי שמופיע ברשימת מאמרים של הפורום.. (הוא נקרא "אפשר גם אחרת").. אז שוב ברוך הבא! ליעד!
 

SexAngel

New member
אהלן......

אני חושב שכבר קראתי אותו, אבל רק כדי לוודא זאת אני אפנה אליו שוב. תודה על הצעת העזרה.... אשמח להעזר בכולכם במידת-הצורך......
 

NoWords

New member
ברוך הבא לפורום../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif

חמוד מצידך להציע עזרה
 
למעלה