שלום אני חדש כאן !

שלום אני חדש כאן !

פעם ראשונה שאני שומע על פורום כזה . וזה יפה מאוד וגם מתאים שפותחים באינטרנט כזה פורום בעברית , כי כבר כל העולם יודע שהתייר הישראלי זה התייר הכי מכוער בעולם ! . צריך לשלוח את אלה שהורסים לנו את התדמית לבית ספר לנימוסים בשוייץ .
 
דווקא זה בית ספר הכי מכובד בעולם

הולכים לשמה בעיקר אנשים עשירים לילמוד נימוסי שולחן .
 
ברוחבא ../images/Emo140.gif

אני מסכימה כמעט להכל. לא מסכימה באופן כללי להכללות , אבל ברור שאם אפילו בודדים מתנהגים לא בסדר בחו"ל הרושם הכללי שנוצר הוא גרוע. לכן רצוי שכל אחד ואחד מאיתנו ייקח אחריות. אני זוכרת שכבר לפני כמה שנים כשנסעתי למזרח , חילקו באל על חוברת מיוחדת ובה בקשה להתנהגות תיירותית הולמת והנחיות לכזו. לפני כמה ימים היתה כתבה בטמבלוויזיה על קבוצת תושבים בניו זילנד שמוכנה לארח רק ישראלים ובחינם , היה ממש מרגש. והישראלים אכן גומלים להם אפילו בעזרה בחוות שלהם.גם בכתבה הדגישו שרצוי שנהיה שליחים של התנהגות נאותה על מנת שהכנסת האורחים הזו תימשך. לעומת זאת על בשרי הרגשתי מצד תושבי המקום , דחיה מישראלים באי מאוד מפורסם בתאילנד שכמעט כל פרנסתו על המטיילים הישראלים ובכל זאת מורגש שהם די שונאים אותנו.(וזה לא בגלל אנטישמיות). אבל בכל זאת אני חושבת שהשכלה נימוסית "פורמלית" ומלאכותית בשוויץ לא ממש תשפיע
זה צריך להגיע מהלב. מהבטן. מההכרה . ואת ה"חוצפה הישראלית" להשתדל לשכוח בבית. גם אם זה הטבע שלנו , זה לא עומד בסטנדרט העולמי בד"כ.
 
למעלה