המתח של כולנו, גם כי זה מסורת לעשות אחרי 3 שנים, וגם כי לוקח הרבה זמן לעשות הכל- הצילומים זה דווקא אחד הדברים הכי פשוטים, כי הם לוקחים חודשיים או יותר. אבל האפקטים, העריכה, השיווק... זה לוקח המון זמן, באמת לא עושים את זה תוך יום.
שאל את star wars kids הוא אפילו איתנו בפורום אחד יום אחד אתה משפיל את עצמך מול מצלמה יום אחרי זה "חברים" שלך דואגים להשפלה פומבית עוד יום מישהו מוסיף אפקטים וקולות. חודש ברוטו, שלושה ימים נטו!
לגבי הגרסא השניה- שמעתי על זה משהו, נראה לי שהוא ישנה את זה לכך שיראו יותר קטעים עם ווידר כדי להדגיש את זה שהוא הדמות הראשית. עשיתי פה פעם ספיישל של סצינות עם האן סולו שנחתכו מהטרילוגיה המקורית, ואולי ג'ורג' ישים אותן ועוד סצינות חתוכות בדי וי די, כשהוא יצא... וזה הולך לקחת עוד הרבה זמן...
ועכשיו ברצינות, אני גם לא כל כך בטוחה. אני מקווה רק שג'ורג' לא יראה לנו אותו בכמויות עד שבאמת יימאס לנו ממנו. מצד שני דארת' ווידר הוא לא ג'אר ג'אר, הוא לא נמאס עד כדי כך בקלות.