שלום ! אני חדש כאן , נעים מאוד !

מה זה כל הבילבולציה הזה

רוב המוסלמים שמהגרים לארופה נעשים קיצוניים " דווקא בארופה " , כי הם מרגישים מקופחים ! , בדיוק כמו כאן בארץ עם המיזרחיים בשנות ה-50'
 

sheketz

New member
המזרחיים בישראל קיבלו זהות ישראלית

בסופו של דבר אחרי כל הטרררם שהיה בשנות השישים והשבעים. גם מהגרים מוסלמים רבים מקבלים את הזהות התרבותית האירופאית, מספיק כנראה על מנת לשמור על הדם זורם במערכת העורקים שלה.על כן לומר שמרביתם לא מקבלים אותה זה די מוגזם ברור שזה לא מסלול חד סטרי לגמרי ויש גם השפעה בכוון השני, אבל הכוון הוא אכן נוטה לשימור התרבות המערבית ולא לביטולה. .
 

sheketz

New member
לא צריך המונים של אנשים בשביל זה

מספיקה תמיכה של אחוזים בודדים מהאוכלוסיה המוסלמית באירופה על מנת ליצור קשיים רבים מעין אלו. ועדיין הרוב של המהגרים ממדינות מוסלמיות ומדינות העולם השלישי יזרימו דם חדש שאירופה.
 
אבל רואים ברור ש-זה כמו סרטן אצלהם

הריי כל הזמן מיתרבים מסגדים בארצות המערב . ואפילו המואזין של לונדון אמר שהוא רוצה להקים מדינה ח'ליפית מוסלמית במקום אנגליה וגם המשטרה שם לא עשתה לו כלום .
 

sheketz

New member
אז הוא אמר

הבעיות של האירופה עם ההגירה הן בעיות שאפשר להתמודד איתן ככל הנראה. הקיצוניות המוסלמית היא ריאקציה לתהליך של חילון והשתלבות של המהגרים מארצות האיסלם בתרבות המערבית , ואיום על הזהות התרבותית המקורית מארצות המוצא שלהם. לדעתי דווקה האיסלם נצצא באיום גדול הרבה יותר מאשר התרבות המערבית. .
 
אני באמת לא רוצה להיכנס עכשיו לדת !

אבל ! ................................................. יש נבואות על האיסלם ! . כתוב בספר " הזוהר " ש-האיסלם ישלוט 9 חודשים על העולם ! . ובזה תבוא הקריסה על התרבות המערבית .
 
כמה תיקונים:

1) לא מדובר באיסלם אלא בכת הדרווישים המרקדים. 2) הם לא ישלטו בעולם 9 חודשים אלא 9 דקות. 3) זה לא יוביל לקריסת התרבות המערבית אלא לקריסת פינת התרבות של שרי רז ולהתפטרותו של עמנואל הלפרין מערוץ אחד. חוץ מזה, הכל נכון.
 

yaluden

New member
אתה לא מבין

אין פה מהפך חשיבתי של התרבות. אין פה ממש מהפכה תרבותית שגורמת לשינויים מחשבתיים, והיא גם לא מתרחשת בצורה כל כך נהירה. כאשר תתגלה עוד דרך להפוך אותנו לעצלנים יותר, אז יהיה מהפך מחשבתי והמדינה שתגלה זו כנראה תיצור תרבות חדשה שתאיים על תרבות המערב. אתה לא מדבר על תרבות מערב כעל תרבות, לפי מה שהבנתי, אלא על היחס בין הכמויות. צר לי לאכזב אותך, שמת לב פעם מהו המספר של מנהלים כללית? עד כמה שאוהבים אנרכיזם, זה לא עובד ממש....
 
האם מישהו כאן רואה את הסוף ? .....

אני לא יודע מה אתם חושבים . אבל אני בתור חוזר בתשובה קראתי ספרים שיש נבואות על כך ש-התרבות המערבית " תיקרוס " בסופו של דבר .
 
אני לא רואה את התרבות המערבית .....

...שהיא תחזיק מעמד לנצח ! , בסופו של דבר היא תיפול באיזה שלב ! , כי מבוססת אך ורק על חומריות . וחומריות זה דבר שהוא ניגמר באיזה שלב בחיים . אני רואה היום איך רוב ארצות המערב מנסות לחזור אל " העבר " , כי כבר אין להם מה לחפש אחר העתיד ! ( והמבין יבין ! , כל נושא " הרטרו " ו-החזרה אל דברים שקרו פעם , .............. - כל הנושא של הנוסטלגיה ו-" הגעוגועים אל מה שהיה פעם " - הישן ! , הפשוט ! ו-הטוב ! ) אני שאלתי האם יש כאן מישהו שהוא רואה את הסוף של התרבות הזאת לפי ראות עיניו ? ..........
 

hamamin

New member
התרבות המערבית לא רק

שאינה חומרנית אלא הפיסגה הגבוהה ביותר שהמין האנושי הצליח להגיע אליה. כדתי מיקצועי לשעבר,אני אנסה להסביר לשני הדתיים המשתתפים בדיון את דעתי. כל תחושות המוסר והצדק שבתוך כל אדם מובנות הן גנטית והן רוחנית מהמקור לכל הקיים:האחד-אחדות- הכל [האין-סוף,ה"אלוהים",הבורא, התודעה-השלמה-המוכללת בחר בהגדרה המתאימה] הדתות,כולן, מנצלות את התמימים במניפולציה ארוכת זמן להוסיף להם הוראות הפעלה ותיפקוד למען שליטה ויצרים אחרים. היום, שכל אדם יבין את המלכודות של כל דת אפשרית[ כמו -גם השקפות עולם כמו קומוניזם או קפטליזם וכדומה,סיסטמות לצריכה המונית] יהיה יום גאולה שלו. לא ה-גאולה משום שהחיים בין שאר המשמעות שלהם,הם הבנה ושיחרור והם שרשרת של הבנות ושיחרורים בכל דת ושיטה מנופולטיבית יש הכרך באמת,לשם קיומה כאמיתית בעיני מיתמכריה. כל היתר אילו הזיות שיקריות ומזיקות. בכל מקרה החיים גדולים יותר מכל דת מדע אמנות או פילוסופיה מה שלא מפריע להתפלסף על הכל.
 
ומה גרם לך לחזור בשאלה ../images/Emo35.gif ...

בלי קשר לדת עכשיו !!!!!!!! . אני לא רואה את התרבות המערבית מחזיקה מעמד לנצח . לפחות ביהדות יש לך את האפשרות להאמין שיש טעם לחיים האלה גם בלי חומריות ובלי להיות עשיר ! . ויש לך את האפשרות להאמין שיום יבוא והמתים יקומו בחזרה לחיות ! . וש-כל דבר שהוא קורה בעולם יש לו את הסיבה שלו , וזה לא קורה ככה סתם כי מישהו היתחשק לו .
 
ועדיין לא ענית לי על השאלה ../images/Emo70.gif

בטח היית פעם " דתי - לאומי " אז בגלל זה אתה חזרת בשאלה , אבל אם היית הולך עם החרדים אז היית רואה את האמת ש-תורה ו-ציונות לא הולכים ביחד ! . במיוחד אחרי ש-הרצל כתב ספרים שהוא שונא " יהדות ו-אוהב את ישו " .
 

hamamin

New member
לפירומן החושב שהוא מתחזק.

בלי להתפלסף הרבה.הדת היא מלכודת לחרות המחשבה שמנצלת את החלקים הטובים שלנו[רגש ,מצפון,לימוד,הבנה, התפתחות אושר תבונה רוחניות-אמת ועוד] ולוכדת אותנו על ידי דיברי בלע וחוכמה יחד להשתלט על החלק החשוב בחיים-החרות ולהפוךאותנו לבהמות-פרימטיביות או רובוטים-אינטלגנטים. היתי חרדי ברסלב-סטמרי ואין לך מושג איזה שטויות שמעתי. אלוהים האמיתי הוא האחד שהוא הכל ואין שום ציווים ממנו-שקר שטני שיש. ביום שתבין אם תבין תיגאל מאמונה שקרנית ומסוכנת. שלא תבין אותי לא נכון,הדתיים הם חברה נהדרים לעומת אותם חסרי מוסר חילונים שעיבדו צורת אדם ונהפכו לפיראי-אדם. בחר לך את האמת שלך בלי קשר אלי.
 
למעלה