תשובה לשאלתך אורי..(פירוט האוסף)
אני מגדל זוחלים כבר מעל ל-6 שנים. כיום יש לי מספר נחשים,חלקם הם שלי ושל יונתן(מהפורום). הנחשים הם: מתכדרת בת 7 חודשים שהייתה חולה במחלת עור זיהומית ובימים אלה יש שיפור ניכר בבריאותה(לטובה). זוג מתכדרים בני 4 חודשים(נקבה סטרייפ לא מלא וזכר מופע "בלק בק"-סטרייפ שחור). זוג אריזונה מאונטן בייבים בני כ-3 חודשים. מקסיקן בלק קינג סנייק באורך 60 סנטימטר בערך. בקרוב תמונות של כולם+של כמה נחשים שאני צריך לקבל השבוע(אני יגיד לאחר שאני יקבל). בנוגע לפרוקי הרגליים-זה לא רלוונטי לפורום הזוחלים אז לא אפרט עליהם. מוטי.