איפה כל אחד מתאמן תוכל מצוא בלוחות תחת "בתי הספר של חברי הפורום". מה אנחנו הכי אוהבים? מן הסתם, כל אחד אוהב את מה שהוא מתאמן בו, כי אחרת לא היה מתאמן בזה...
אני מגיל קטן מתאמן בקרטה שוטוקאן (אבא שלי מורה) בערך מגיל עשר קצת השמנתי והפסקתי להתאמן. לפני שנה אחרי אימונים קשים הגעתי לכושר גופני טוב ויכולתי הפיזית השתפרה. כיום אני בן 15 ואני מתאמן יותר על "סגנון חופשי" או "קרבות רחוב" מה שיעבוד בזמן אמת. אני לוקח קצת מפה וקצת משם. עכשיו אני מתאמן בעיקר על כושר גופני לשנה הבאה.