ברוכע הבעה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif (אבי גנבתי..../images/Emo46.gif)
כמה דברים: 1)אנחנו לא קומונה, אנחנו פורום. 2)גמאני עדיין מחכה לתרגום!!(
) 3)
השתלבות נעימה ואשפוז מהנה
4)מקווה שתישארי.. ואולי גם תבואי למפגש פורום בקרוב אם בא לך.. חחח..