שלום אני חדשה!

o0Shiri0o

New member
שלום אני חדשה!

הקומונה נורא נחמדה..מעניין פה..:).. אה..יש לי שאלה.. אני לא יודעת אם אתן זוכרים אבל בעמוד 7 יש איזו כתבה כזאת על הרמיוני/רון והיא באנגלית ומישהי אמרה שהיא תתרגם אותה..ולא מצאתי את התרגום..
..
 

דנקי

New member
ברוכע הבעה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif (אבי גנבתי..../images/Emo46.gif)

כמה דברים: 1)אנחנו לא קומונה, אנחנו פורום. 2)גמאני עדיין מחכה לתרגום!!(
) 3)
השתלבות נעימה ואשפוז מהנה
4)מקווה שתישארי.. ואולי גם תבואי למפגש פורום בקרוב אם בא לך.. חחח..
 
ברוכה הבאה! ../images/Emo24.gif

שתהיה לך השתלבות נעימה!
התרגום של הפיק עוד לא הופיע כאן עד כמה שאני יודעת, אבל זה היה לא מזמן, לא? או שאולי זה מופיע בפורום פאנפיקים
 

saaror

New member
ברוכה הבאה

נקווה שלא תברחי כמו השתיים שבאו לפנייך הסיפור הזה על רון והרמיוני לא היה ממש יפה. נחמד,לא יותר מזה. קראתי בשביל לשפר ת'אנגלית שלי(אני משתדל לקרוא כרגע מלא באנגלית) שהות מהנה.
 

AnGeLiNa JoNsOn

New member
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif../images/Emo141.gif

אני תמר בת 16 וחצי מאבן יהודה
השתלבות נעימה!
 
היי, ברוכית! ../images/Emo24.gif

ואם אנחנו מדברות על אותו פיק, אז אני לקחתי על עצמי את המשימה לתרגם אוו. פשוט לצערי עד היום המחשב שלי מת, ואני גם עוד לא קבלתי אישור לפרסם את הפיק, מהיוצר שלו.
בכל מקרה, השתלבות מהירה!
קייט.
 
ברוכע הבעה../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif

דניאלה, פעם אחרונה שלך. אבי, כמעט 16, יהוד.
שבוע מעולה
 
למעלה