you are not alone
New member
שלום! אני חדשה
פורום ממש מגניב! יש לחבר שלי יום הולדת והיו לי כמה רעיונות. אבל אולי יש למישהו רעיון יותר טוב. משהו שקשור לסנובורדינג, או לספורט אתגרי (אבל לא יקר, אז צניחה לא בא בחשבון). חשבתי אפילו לרשום אותו למירוץ הלילה שיערך בקרוב בתל אביב.
פורום ממש מגניב! יש לחבר שלי יום הולדת והיו לי כמה רעיונות. אבל אולי יש למישהו רעיון יותר טוב. משהו שקשור לסנובורדינג, או לספורט אתגרי (אבל לא יקר, אז צניחה לא בא בחשבון). חשבתי אפילו לרשום אותו למירוץ הלילה שיערך בקרוב בתל אביב.