שלום! אני חדשה

שלום! אני חדשה

פורום ממש מגניב! יש לחבר שלי יום הולדת והיו לי כמה רעיונות. אבל אולי יש למישהו רעיון יותר טוב. משהו שקשור לסנובורדינג, או לספורט אתגרי (אבל לא יקר, אז צניחה לא בא בחשבון). חשבתי אפילו לרשום אותו למירוץ הלילה שיערך בקרוב בתל אביב.
 

KarinDi

New member
ברוכה הבאה!!!

טוב שבאת! את מוזמנת לספר לנו קצת על עצמך.... וגם קצת על הבחור שלך...למשל- בן כמה הוא? מה זה "לא יקר"? כל מי שהשתתף במירוץ הלילה אומר שזו חוויה מאוד מוצלחת, אז אם הוא אוהב לרוץ- נראה לי שמאוד כדאי. ספורט אתגרי בהגדרה הוא דבר די יקר... - אפשר ללכת לקיר טיפוס או לארגן טיפוס בטבע עם מדריך (אני יכולה לעזור לך למצוא מדריך אם תרצי) - לקנות לו איזשהו ציוד, ששימושי למגוון ענפי ספורט, כמו מגיני ברכיים - משחק מחשב/קונסולה של סקי - טיול ג'יפים/טרקטורונים - טרקטורון מעופף (הרבה יותר זול מצניחה חופשית) - טיול אופני שטח - להכין לו "חפש את המטמון" עם משימות אתגריות - שיעור התנסות בגלישה האם משהו בכיוון?!
 

KarinDi

New member
נשמח לשמוע

מה עשית בסוף וכמובן לעזור עוד במהלך הדרך אם תצטרכי!
 
למעלה