שלום אני חדשה פה

שלום אני חדשה פה

אני מהקומונה של קים וביקשו מאיתנו להתגייס גם במעבק שנוצר נגד דנה בערוץ 24 אז ניכנסתי לתמוך גם
 
שבת שלום ואני כאן לעודד אותכם

אני כאן ונישלחה לי הודעה הגעתי למחאה נגד ערוץ 24 על שהורידו את דנה אינטרנשיונל מלוח השידורים אני מחרימה את ערוץ 24 עד להודעה חדשה דנה היא המלכה של כולנו ואסור לנו לשכח את הגאווה שעשת לקהילה ההומו לסבי וטרנס אסור לשתוק לערוץ 24 היום זה קרה לדנה אינטרנשיונל ומחר זה יקרה לזמר אחר אני אוהבת את דנה ואני בטוחה שערוץ 24 פגע בה ורק בגלל שהיא זמרת קוקסינלית בלי דנה בערוץ 24 הערוץ יהיה משעמם דנה המלה אוהבים אותך אנחנו איתך ועם הפורום שלך בהצלחה לא נישתוק לא נישכח ולא ניסלח דנה היא זמרת השנה!!
 
אני שלחתי הודעות לחברים בפורומים

אני יאבק עד טיפת הדם האחרונה למען דנה אינטרנשיונל החצופים שוב הורידו אותה מערוץ 24 אני שולחת הודעות לחברים מהקומונה שלי בהצלחה!! שבוע טוב למלכה דנה אינטרנשיונל ולכל החברים בפורום החדשים והוותיקים אוהבת אותכם
 
אני מקומונה גאות

קיבלתי הודעה ואני איתכם לאורך כל הדרך הגבתי בפורום 24 בהצלחה במאבק שבוע טוב!! דנה אינטרנשיונל אני שרפה עליך איתך לאורך כל הדרך אין ספק שאת זמרת השנה
 

dandan 23

New member
המלצה למי שרוצה להגיב בפורום ערוץ 24

חבר'ה, הפורום של ערוץ 24 באתר תפוז אינו פורום רישמי ,כמעט שלא כותבים בו ובוודאי שכמעט ולא נצפה. מי שרוצה להגיב, עדיף שיגיב בפורום הרישמי של ערוץ 24. כדי לעשות זאת יש צורך להרשם באתר. אני שולח לכם קישור בו תוכלו לראות את התגובה שאני רשמתי בפורום הרישמי של ערוץ 24. שימו לב שגם בפורום שם ניתן לשרשר.
 

מיקמיק17

New member
חברהההה שלחו הודעות לפורום 24 ותפגינו כוח../images/Emo70.gif

הכוח בידינו http://www.music24.co.il/Forum/forums.aspx?frmID=23
 

עיטוש

New member
חולה על דנה, אבל צריך להיזהר בהצהרות והכרזות

לא יודעת, אני מתבאסת לחשוב שיואב קוטנר הוא הומופוב, אולי הוא סתם לא אוהב את השירים שלה ואת הסגנון, יש אנשים שרואים במוזיקת דאנס פרובוקטיבית דבר זול וירוד באיכות שלו. הבעיה מתחילה כשאנשים שעלו לגדולות, כמו יואב קוטנר שעשה דבר חשוב והקים את ערוץ 24, ונתן במה ליוצרים ישראלים, כשאנשים כאלה מרשים לעצמם לעשות סלקציה בתכנים לפי טעמם האישי ולא לפי דרישת הקהל. (ככה קרה פעם שלא השמיעו מוזיקה מזרחית ברדיו למשל...) סוג של שגעון גדלות או יהירות. בכל מקרה כן יש מקום למחאה במקרה הזה בעיני, כי הוא מחליט בשביל הקהל מה טוב ומה לא כשהקהל בחר משהו אחר, אבל לא צריך לקפוץ ולצעוק הומופוביה ישר.
 
יואב פשוט לא מקצועי

ואם כל הכבוד אליו כעורך ראשי הוא חייב להיות אובייקטיבי ולתת במה לזמרים מכל הסוגים (וחוץ מזה אפשר לחשוב שאין פופ ומוסיקת דאנס בערוץ 24). זה הרי שקוף שבן אדם נהיל את הערוץ אך ורק לפי טעמו האישי, ואי אפשר לנהל ככה ערוץ!שיקים ערוץ מוסיקת שנות ה80 וזמרים מוזרים וישמיע אותם שם (אני היתי בשוק דרך הגב מהקליפ שזכה להיות קליפ השנה)... בכל אופן הכל יפה שערוץ הזה נתן במה אבל כשמנהלים אותו בצורה לא אובייקטיבית אז זאת בעיה!
 
היי גם אני מהקומונה של קים

מצטרף למחאה המזעזעת נגד דנה דנה את אם כל המלכות בארץ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה