שלום אני חדשה כאן

שלום אני חדשה כאן

ויש לי ילד מקסים בן שנה וחודשיים שרצה לישון במיטה שלי איך גורמים לו לחזור למיטה שלו ? כל ניסיון עולה לנו בבכי היסטרי עד מחנק ובסוף מחוסר כוחות ועייפות אני נכנעת מה עושים ?
 

לאה_מ

New member
ברוכה הבאה אלינו ../images/Emo142.gif

מה דעתך להמיר את המיטה שלו במזרון על הרצפה, אפילו במזרון גדול או מיטת פוטון - כך לא יהיה לך חשש מנפילות שלו מצד אחד, ומצד שני יהיה לך מקום לשכב לידו עד שהוא נרדם. אם לא נוח לך שהוא ישן איתך (אגב, יש הורים שמוצאים את הסידור הזה נוח להפליא), תוכלי פשוט להחזיר אותו למיטה שלו ולשכב לידו עד שהוא נרדם. אני משערת שלא תהיה לו התנגדות לשיטה הזו. כמובן, ששני בני הזוג יכולים להתחלק במשימה הזו. אני משערת שעם הזמן משך ההרדמות שלו ילך ויתקצר.
 
למעלה