שלום אני חדשה כאן

שלום אני חדשה כאן

רוצה לעשות עבודה סמינריונית בתזונה הנושא: הקנית הרגלי אכילה נכונים במשפחה מחפשת עזרה כל עזרה תתקבל בברכה גם שינוי הנושא עדיין פתוח המון תודה אמא של מוגלי.
 
למעלה