שלום אני השכן החדש

חופשי

New member
שלום אני השכן החדש

טוב קספר וקנדיבוקס - קודם כל תודה על העזרה הצלחתי לשנות את פרטיי. אז ככה, אני מתכוון להתחיל להשתלב איכשהו בפורום הזה, בקצרה אספר על עצמי: אני שנה בצבא, עד לפני כמה ימים הייתי לוחם בחטיבת גבעתי, נשבר לי הזין - ויצאתי לתפקיד קל``ב אחרי שנה כלוחם. עכשיו יש לי זמ והתאבתי באינטרנט מגלישה ראשונה, אז אני גר במרכז בן 19 ובלה בלה בלה. ואשמח אם מישהו יספר לי מי נגד מי פה ולה, לא מבחינה טכנית, אלא מבחינת האנשים: על מה מדברים מיהם הנפשות הגולשות וכו. מחכה. חופשי
 

חופשי

New member
תיקון כתיב

לכל מי שחשב שאני דיסלקט: התאהבתי ולא התאבתי.....
 

יעליייי

New member
וואיי וואי יש לנו שכן חדש!!

חחחחחחחחחח מה המצב?? נעים מאוד!!!!!!!!!!! אני בת 17 וגרה במרכז וגם בלה בלה בלה........ בלהההההההההההההההה בלהההההההההההההההההההה פ`כל מקרה....... כולם פה מ*ק*ס*י*מ*ים שווה שווה להכיר!
 

סיון ...

New member
ש-ל-ו-ם! :)

ברוך הבא לפורום שלנו........... ונעים מאוד....אני סיון...(עם 3 נק` שלא יהיו אי הבנות ;-) ) אתה מוזמן לבוא גם לצ`אט לחדר 20 פלוס..רובנו נמצאים גם שם.... יום טוב..........:)
 
ג :) ב :) ע :) ת :) י ?

כ---ב---ו---ד אחי :) גם אני הייתי לוחם בגבעתי , בסיירת , ונשבר הזין ( גם גדולים וחזקים נשברים מה לעשות ) חחחחחחחח בכל אופן אשמח להכיר אני שלומי אתה מוזמן לקפוץ לי לאיי סי 86103447 יאללה ביי אחי
 

חופשי

New member
לפלסרני``ק

היי, קודם כל נעים להכיר. אחרי זה הייתי מעוניין לדעת איזה מחזור גיוס אתה, כמה זמן היית לוחם ואיך יצאת, אתה חייל היום? ואחרי זה.... הייתי מעוניין לדעת איך לעזאזל משתמשים באיי.סי.קיו, זה נראה לי מסובך לאאלה. ביי
 
חופשי ? קודם כל מי שחרר אותך?? B-)

היי אחי.. אני מנוב 9 הייתי 10 חודשים בסיירת , עכשיו כבר לא תכנס לתפוז> תוכנות> תוריד ת`קובץ icq2000b ואח``כ אני אלמד אותך זה מזה פשווווט מי אתה ? מאיפה בגבעתי ? איפה אתה עכשיו ? מחזור ? ו..... עכשיו אתה מ--ש--ו--ח--ר--ר !! חופשי .
 

חופשי

New member
לפלסרניק

שומע אחי הורדתי את האיי.סיי כמו שאמרת רק שאין לי מושג מה המספר שלי ומה לעושת הלאה. אוה על עזרה חג שמח ושנהיה חופשיים זה הכי חשוב אגב בקשר ללמה ``חופשי`` סיפור ארוך בהזדמנות....
 
נהייתי מדריך לאיי סי קיו B-)

כבר התקנת אותו ? לחצת על הקובץ icq2000b.exe ? אם כן , אז תתחיל למלאות את הפרטים שלך , לך לפי ההוראות , זה ממש פשוט בסוף נפתח לך המלבן הזה של ה איי סי קיו למעלה בקטן כתוב המספר שלך תשלח לי הודעה למספר שלי 86103447 איך אתה שולח ? תכנס ל add/invite user ב icq number תרשום את המספר שלי אח``כ הוא ימצא לך אותי..ואני יופיע לך למטה תלחץ על הכינוי שלי בלחצן הימני של העכבר ותבחר massege תשלח לי הודעה שזה אתה בסוף תלחץ על הלחצן הימני למטה send ומשם אני כבר ידריך אותך , אחי.. יאללה אני אונליין היום עד 2,3,4.. בעצם אני בכלל מכווווור אז אולי גם ב 6 תמצא אותי i`m waiting 4 u שלומי
 

shanikoo

New member
קודם כל שלום :)

ברוך הבא לפורום הצנוע (?!?) שלנו... אני שני,ואני בת 16 (וחצי,ניר..וחצי..;-)),ואני מאשקלון.. עם הזמן תכיר פה את כולם,אין צורך שנספר לך.. מדברים פה על הכל...פשוט מה שבא לך. זה בעצם הפורום עם הנושאי שיחה הכי לא מוגבלים.. אנחנו מדברים על הכל,ולרוב,לא מדברים על כלום.. אז שיהיה לך חג שמח ושבוע מצוין :) שני
 

חיפושיט

New member
למרות ש...

רוב האנשים בפורום מתכחשים אליי וטוענים שהם לא מכירים אותי ואפילו זורקים עליי תפוחי אדמה <לא מקולפים!! האימה האימה!!> כשההנהלה לא שמה לב <וויש & מאסטרו איי נואו וור יו ליב!!!!> אני בכל מקרה חלק כלשהו מהפורום ומניחה שחלק מהצ`ט ומהחברה שם בכלליות ובגלל זה >מושיטה יד< רציתי להגיד HELOOOOOO טוב אז נתראה כבר בצ`ט בה בעע :)
 
אהההההההה שכן חדש !!!!!!!!

יש כמה שאלות !!! בעצם שאלה אחת !!!! האם אתה שפוי ????? כי אם כן מקומך לא כאן !!!!!! אבל אם הינך בלתי שפוי,הרי אתה מוזמן לגור פה ליידי בפנטהאוז למעלה. אז אני בארי הברבארי ואני הבלתי שפוי כאן לחלוטין..... תרד עד למטה עכשיו ........ חג שמח ידידי הלא מוגדר בשפיותו !!!!
 

קספר

New member
חופשיייייייייי!!!!

אמרת גבעתי אחי ???? וואו עכשיו אני אוהב אותך יותר חחחחחחחחח סתם צוחק אחי...טוב לראות אותך כאן איש!!!! :) תרגיש חופשי להשתגע :) ונעים מאד קספר !!!
 
שמע ידידי החופשי....

אני לא יודע אם אתה משוגע או לא .....????!!! אך אם אתה לא משוגע אנו נדאג שאתה תהיה כזה. הבנת ????? 30 שניות ואתה משוגע לתמיד !!!! יאללה זווווז !!!!!!!! חופשי
 

קספר

New member
ויש לך את בארי תאמין לי...

מורה אלף אלף כמו שכתוב בספר הספרים !!! :)
 
אמממממ.....קספר.....

אני לא בדיוק אל``ף אל``ף אני יותר אל``ף בי``ת..... בכל זאת אין אדם מושלם.... אבל אני בינתיים שוקל בדעתי אם ליטון עבר אותי באי שפיות.....
 
למעלה