שלום אני השכן החדש
טוב קספר וקנדיבוקס - קודם כל תודה על העזרה הצלחתי לשנות את פרטיי. אז ככה, אני מתכוון להתחיל להשתלב איכשהו בפורום הזה, בקצרה אספר על עצמי: אני שנה בצבא, עד לפני כמה ימים הייתי לוחם בחטיבת גבעתי, נשבר לי הזין - ויצאתי לתפקיד קל``ב אחרי שנה כלוחם. עכשיו יש לי זמ והתאבתי באינטרנט מגלישה ראשונה, אז אני גר במרכז בן 19 ובלה בלה בלה. ואשמח אם מישהו יספר לי מי נגד מי פה ולה, לא מבחינה טכנית, אלא מבחינת האנשים: על מה מדברים מיהם הנפשות הגולשות וכו. מחכה. חופשי
טוב קספר וקנדיבוקס - קודם כל תודה על העזרה הצלחתי לשנות את פרטיי. אז ככה, אני מתכוון להתחיל להשתלב איכשהו בפורום הזה, בקצרה אספר על עצמי: אני שנה בצבא, עד לפני כמה ימים הייתי לוחם בחטיבת גבעתי, נשבר לי הזין - ויצאתי לתפקיד קל``ב אחרי שנה כלוחם. עכשיו יש לי זמ והתאבתי באינטרנט מגלישה ראשונה, אז אני גר במרכז בן 19 ובלה בלה בלה. ואשמח אם מישהו יספר לי מי נגד מי פה ולה, לא מבחינה טכנית, אלא מבחינת האנשים: על מה מדברים מיהם הנפשות הגולשות וכו. מחכה. חופשי