שלום, אני הבת של אלה ודני

שלום, אני הבת של אלה ודני ../images/Emo53.gif

אני בת 12 וכידוע מיום ליום אנו מצפים שאמא כבר תלד!!! אבל מצד שני אני קצת מפחדת, כי אין לי אחים ולא ממש מושג מה עושים איתם. אשמח לקבל עצות מבעלי הנסיון. תודה רבה - הבת של...
 

נעמיא

New member
שלום לבת של אלה ודני!../images/Emo140.gif

איזה יופי שאת כותבת כאן . ואיזה כייף לך, שתוכלי להיות אמא קטנה , ולהנות בגיל כזה מ- 2 פשושים קטנטנים. ולגבי מה לעשות - את תראי שכשזה יגיע אמא תדריך , ואולי גם יהיו דברים שאת תראי ותדריכי את אמא. ממש כייף לכן שיש לכן אחת את השניה ועוד מעט גם... העיקר זה המון המון אהבה ל-2 הפשושים ואת הדברים הטכניים , אל תדאגי- כבר יראו לך. ברוכה הבאה לפורום ונשמח מאוד לשמוע אותך כאן...
 

דבורי

New member
יהיה כיף

אחותי הקטנה נולדה כשהייתי בת 14, והרגשתי כמו אמא שניה שלה (היא אפילו לפעמים התבלבלה בהתחלה וקראה לי אמא). לכם יהיו שניים, אז בטוח שההורים שלך יזדקקו לך לעזרה, ותרגישי ממש אמא קטנה. אולי תוכלי לקחת לפעמים אחד או שניים לטיול קצר, להלביש אותם וכו´.
 

תות111

New member
שלום חמודה

איזה כיף יהיה לך! בהתחלה קצת מפחיד להחזיק את האפרוחים הקטנים, אבל מהר מאד תתרגלי ותדעי מה לעשות. כיף גם לאמא שלך, שתהיה לה עזרה בבית, בכל זאת את ממש גדולה. אני הייתי בת 6 כשנולדה לי אחות וכבר בגיל כזה מאד נעזרו בי.
 
אני לא אימא לתאומים אלא רק דודה

של שתי תאומות מתוקות שכיום גרות בארה"ב בשל שליחות של אבא שלהן.שהן נולדו הייתי מאוד שמחה הן בשבילי כמו אחיות קטנות.עד לפני ארבעה חודשים שהן היו בארץ הייתי באה בכל יום לעזור הייתי לוקחת אותן לטיול. ואת בגילך כבר יכולה לעזור הרבה.להאכיל,לרחוץ,להרדים ולטייל איתם.
 

טל של 4

New member
קודם כל קבלי ../images/Emo24.gif

אחים קטנים זו לא רק עבודה!!!!! זה גם כיף גדול!!!!! רוצה דוגמה...היום ישבנו לארוחת ערב, התאומות בנות שנה ו-7 יואב בן 8 ונועם בת 5. הן מדברות אבל מצחיק.... כל הארוחה שאלנו אותן שאלות והן השלימו את הסיומות כמו: רוני?? עומר חמו..... ורוני אמרה דה עומר??? רוני מתו....ועומר הוסיפה קה ואז שאלתי אותן ויואב....מתו והן הוסיפו קה...יואב התעצבן אבל גם התגלגל מצחוק כי הוא מתוק ולא מתוקה....בקיצור נמרחנו מצחוק. ללמדך שיש המון כיף במשפחה גדולה, יש המון צחוקים, המון שמחה, יש עם מי לשחק תמיד, יש עם מי לריב....אני מבטיחה שלך שאת תהני מכל רגע.
 
למעלה