שלום, אני אורחת, אני צריכה הכוונה.

avisagi0

New member
שלום, אני אורחת, אני צריכה הכוונה.

מדובר על כוס יין מיוחדת ואני רוצה להפוך אותה למתנה יפה לזוג צעיר שמתחתן. מישהו אמר לי אולי ל"שבור" אותה בלחץ/חום ולהדביקה על מסגרת יפה, אני לא רוצה שהכוס תהיה על שולחן, אלא לתלות אותה. אודה לרעיונות לאריזת הכוס בצורה מיוחדת. תודה.
 

mkr61271

New member
כוס יין

היי אבישג, לא צריך לשבור את הכוס. אפשר להשקיע אותה בחום מאוד גבוה ככה שלאחר התנור היא תהיה שטוחה ואף אפשר לעשות שהיא לא תהיה שטוחה לגמרי צריכים (לראות את הכוס) ולאחר מכן להדביק אותה בתוך מסגרת תמונה. אפשר גם לשמור עליה כמו שהיא ולשלב אותה במעמד של מחזיק מפיות וכי כל פעם שמשתמשים במפית רואים את הכוס. אפשר לשלב אותה בשעון ... יש הרבה רעיונות. אם תרצי לשמוע ואני אשמח לקבל עוד פרטים צרי עימי קשר באימייל. [email protected] מיכל
 

חvי

New member
הצלחת לסקרן אותי עם רעיון המעמד למחזיק מפיות

אך אינני מצליחה לדמיין זאת, אולי תפרטי יותר או תוסיפי תמונה...
 

mkr61271

New member
כוס יין - מעמד למפיות

אני אוכל להסביר לך מעט (אין לי תמונה כי לא עשיתי זאת אבל אני רואה את המעמד בדמיון שלי). למחזיק מפיות יש שני דפנות נכון? ובכן דפנה אחת היא בעצם הכוס בשלימותה ודפנה שניה היא מזכוכית גם כן מעוצבת גם כן שונה בחיתוכים שונים. הדופן שהיא הכוס ודופן שניה מזכוכית מוחזקים על מעמד מזכוכית גם כן. שלחתי לך תמונה של מעמד מפיות שונה שעשיתי ככה קצת אפשר לדמיין מה הכוונה. אני אוהבת מאוד ליצור דברים מיוחדים ומשתעשעת תמיד ברעיונות מקוריים ומיוחדים. אם את רוצה אני אוכל לשלוח לך באיימיל עבודות שלי.
 

חvי

New member
תודה על ההסבר והתמונה

המעמד למפיות מאוד משעשע צבעוני ומעניין, אני חושבת שכל הפורום ישמח לראות חלק מעבודותיך - הצגת עבודות כאן זוכה תמיד לתגובות ולעיניין, אנא הציגי לנו מהן - רק נשמח.
 
למעלה