שלום,אנוכי חדש P:
היי, קוראים לי טל וגם אני מכור לבליצ' ואני בן 11 אני מקווה שאשתלב כאן ^^ היי מינא!!!!! זאת יובל ^^ טל הוא ידיד שלי מהכיתה והצ'יבי שלי ^^... ומי שמיתעסק איתו מיתעסק איתי!!!!! מובן?! הנה כתובת המסנג'ר שלו- [email protected] הוא גם בא למפגשפורום ^^ ביחד עם עוד ידיד שלי שבקרוב גם צריך להירשם לפורום ^^ ושניהם הצ'יבים שלי XP
היי, קוראים לי טל וגם אני מכור לבליצ' ואני בן 11 אני מקווה שאשתלב כאן ^^ היי מינא!!!!! זאת יובל ^^ טל הוא ידיד שלי מהכיתה והצ'יבי שלי ^^... ומי שמיתעסק איתו מיתעסק איתי!!!!! מובן?! הנה כתובת המסנג'ר שלו- [email protected] הוא גם בא למפגשפורום ^^ ביחד עם עוד ידיד שלי שבקרוב גם צריך להירשם לפורום ^^ ושניהם הצ'יבים שלי XP