שלום,אנוכי חדש P:

SaijinKun

New member
שלום,אנוכי חדש P:

היי, קוראים לי טל וגם אני מכור לבליצ' ואני בן 11 אני מקווה שאשתלב כאן ^^ היי מינא!!!!! זאת יובל ^^ טל הוא ידיד שלי מהכיתה והצ'יבי שלי ^^... ומי שמיתעסק איתו מיתעסק איתי!!!!! מובן?! הנה כתובת המסנג'ר שלו- [email protected] הוא גם בא למפגשפורום ^^ ביחד עם עוד ידיד שלי שבקרוב גם צריך להירשם לפורום ^^ ושניהם הצ'יבים שלי XP
 

SaijinKun

New member
אמ...אני בן O.O

יובל פשוט סיפרה שהיא לומדת איתי וכו',אני טל, הבן
 

Violettecat

New member
ברוך הבא 3:

וואו כמה צ'יבים נוספים לנו... אני חשה זקנה.... בכל מקרה, השתלבות מהירה!
 

SasuNaru

New member
הו ברוך הבא צ'יבי DD:

יאיי איזה כיף זה שאני יותר גדולה ממך, אני יכולה להתנהג כמו פדופיל XP
 

Takashi Tomoko

New member
../images/Emo34.gif איזו יובל? הצ'יבית שלי?

ברוכהבא
^^
 

Jifannit

New member
O:

צ'יבייי! O: אמ"ג, יובל, תכריחי אותו להיות בבעלותי TT.TT
 

KiaritChan

New member
בדיליי, ברוךהבא ^_____^

המ.אנוכי קיאריט,ואניבת 15 ומשו. והולואיצ'י שייך לי.
נייס טו מיט יו ^^
 
למעלה