משחק שהכנתי
אבל כדאי בקבוצה קטנה ציירתי עץ על לוח פוליגל, גזע וענפים על הענפים הדבקתי סקוצ'ים, הכנתי מסול (או ממפל, אני אף פעם לא זוכרת איך נקרא החומר הקשיח מבין השניים
), בקיצור הכנתי תפוזים ועלים, לקחתי קוביה וציירתי על חלק מפאותיה עלה ועל חלק תפוז, קוביה נוספת ועליה נקודות, הילדים מטילים את שתי הקוביות כדי לדעת מה להצמיד לעץ, עלה או פרי ואת הכמות, אפשר להטיל שתי קוביות עם נקודות ואז צריך גם לחבר את כמות הנקודות כדי לדעת כמה עלים או תפוזים להצמיד לעץ, הילדים מאד אוהבים את המשחק הזה. רעיון נוסף לקחת פירות שונים הדר ואחרים ולהשוות ביניהם מבחינת מיץ פלחים וכו' וכמובן לתת לילדים לטעום