שלום אחרי זמן רב

adiyyy

New member
שלום אחרי זמן רב

שלום לכן,לא הייתי פה מספר שבועות כי אני מצוברחת ,במקום העבודה המנהל שלי עושה לי בעיות. אני מורה אני נמצאת במקצוע 9 שנים,אך השנה התחלתי ללמד בבית ספר חדש, לפני שבועיים המנהל קורא לי לשיחה ואומר לי שאני לא ממשיכה בגלל בעיות בכיתות,אמרתי לו שכל השנה הרכזות שלי לא טענו דבר נגדי ועליו להביא דברים ספציפיים יותר,שבוע שעבר נסעתי למישהי שהיא אחראית על נשים הרות מטעם משרד העבודה והרווחה(אסור לפטר אישה בהריון),היא רצתה לשמוע את טענותיי,אמרתי לה שיום לפני המנהל התקשר אלי הביתה והודיע לי שהוא מוציא אותי משתי כיתות בגרות בלשון(אני מגישה שתי כיתות ),כי התלמידים התלוננו ואמרו שהם לא מוכנים איתי לקראת הבגרות?אתן מאמינות שאם אני כזאת גרועה אז מוציאים אותי חודש לפני סיום הלימודים? אמרתי לבחורה הזאת שאחראית על הנשים בהריון את התשובה הנל,כמו כן אמרתי לה שכל השנה לא הוגשו תלונות נגדי וכאשר צפו בי התגובות היו לגבי תכני השיעור ולא לגבי המקצועיות שלי בקיצור,אני מרגישה חרא מבחינה נפשית מתפללת שהעובר לא מרגיש את אשר עובר עלי.חשוב לי להגיד שהייתי בבית ספר וניגשו תלמידים ואמרו לי שחבל שאני לא ממשיכה ללמד אותם,כמו כן לקחתי עורך דין שיעזור לנו בכל התהליך הזה. חשוב לי לטהר את שמי שנפגע ואת מעמדי ואני רוצה להמשיך ללמד. מה אתן אומרות על כל הסיפור? אני מתחילה השבוע שבוע 18.
 
ממש מרגיז ../images/Emo46.gif טוב שלקחת עו"ד!

לא מתמצאת במערכת החינוך, אבל אולי תבקשי מהתלמידים שמצטערים שאת לא ממשיכה איתם מכתבים? וכנ"ל לגבי מקומות קודמים שלימדת בהם והיו מרוצים ממך?
 

adiyyy

New member
תגובה לסוכריה על מקל

יש לי מכתבי המלצה משנים קודמות,נתתי אותן לבחורה אשר אחראית על נשים בהריון. לגבי התלמידים אבדוק מה ניתן לעשות,תודה.
 

גוליגל

New member
אוף!!!

הסיפור שלך נכנס לי ישר לבטן. איזה חוסר אונים מול טענות ריקות של המנהל וחוסר הוגנות. טוב שלקחת עורך דין. לא מתמצאת בדברים האלה אז יכולה רק לאחל לך שתמצאי את המקום הנכון ושאם עושים לך עוול, זה ייפסק. בהצלחה!
 

g1g2

New member
אני פשוט לא מאמינה איזו

חוצפה זו. אני ממש מ ז ו ע ז ע ת. כל הכבוד לך שלקחת עו"ד ואני בטוחה שעובר הקטנטן שלך מרגיש איזו אמא חזקה יש לו. גלי של שתי ה-
(שבוע 24)
 

mishmish04

New member
בן אמא שלו והשכן ממול../images/Emo46.gif

אני נמצאת במצב דומה, רק שאצלי עוד אומרת לי הבוסית (!!!!) שלי שזה נעשה מתוך דאגה לי, כדי שלא אעבוד קשה ואדאג למה שקורה בעבודה במהלך ההריון. נ.ב.: יש חוק שמגן על הנשים מפני פיטורין במשך ההריון. למה אין חוק כזה שמגן גם על הגברים בתקופה כל כך מתוחה זו ??? אתן חושבות שלפטר גבר, שמשפחתו תלויה בפרנסה שהוא מביא, זה פחות מלחיץ את האשה שלו ? הרי הרבה פעמים עיקר המשכורת מגיע מהבעל. עכשיו, תתארו לעצמכם שההכנסה של האישה נפגעת ויורדת בגלל העדרויות ממקום עבודתה (עד כדי שמירת הריון=70-75% מהמשכורת הממוצעת) ואז גם הבעל חסר עבודה ? איך מרימים את הכפפה הזו ?
 

adiyyy

New member
שלום

מהי כוונתך שאת במצב דומה ,הסבירי לי בבקשה.
 
למעלה