שלוםםםםם בנותתתתתתת

necky

New member
שלוםםםםם בנותתתתתתת

התגעגעתי מאוד אליכן לאחר יומיים שבהם לקחתי חופש מהפורום בגלל כל מה שהיה בו, עכשיו אני חוזר כי אני רואה שהכל נרגע ואני מקווה שזה ישאר ככה אני שמח לחזור אליכן אז שיהיה לכם לילה טוב כי אני הולך לישון כי מחר אני מתעורר מוקדם בייייייייייי
 

nizo

New member
יש עוד בנים... חחח

אל תשכח... אני גם כאן...חחחחחח
 

necky

New member
אני מצטערררררר

שלוםםםםםםםםם גם לבניםםםםםםםםם ניזוווווווו ושיייייייייי(סליחה אם שכחתי עוד בנים)
 

IrIsH BaBe

New member
חח ישש ערפא חזר../images/Emo8.gif

אפשר עכשיו לנשום לרווחה! ברוך השב
אה אגב תזכור על מה שדיברנו- בלי מצעדים בינתיים
 

necky

New member
בטח שהתגעגעתי.....

ביומיים האלה הרגשתי שבלי הפורום האינטרנט לא שווה כלום
 

necky

New member
תודה נשמה

אני מקווה שהכל ישאר רגוע כמו עכשיו
 

necky

New member
חחחחחחחחחח

בקשר לזה אני אנסה להגיב כי הפרסומת בצד מפריעה לראות את התמונות אני אנסה
 

little bry

New member
ערפא מי לאבבבבבבבב

התגעגעתי אליך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חזערתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת יוווווווהההההההההההההההההההההההוווווו
חיחיחי מה קורההההההה?
 

necky

New member
שלום מיאמורררררר.

גם אני התגעגתי אליך מאודדדדדדדד אצלי הכל מצויןןןןןןן כרגילללללללללללללללל מה שלומךךךךךךךךךךךךך? בקשר לקרב נעשה את זה אחר כך כי עכשיו החברים שלי אצלי ואני לא רוצה שיכאב לי הראש בזמן שהם אצלי
 

necky

New member
תודה נשמה

תודה נשמה על התמונה היא מהממתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת למרות שהיא כל יום לידי ואני יכול לראות אותה באמיתי סתםםםםםם
 

little bry

New member
אתמול חברים,

היום משחק, תירוצים תירוצים ובסוף לא נלך מכות!!!!! חיחיחי וזכוררררר! מחר הולכים מכות
כתוב ביומן!! לא לשכוח חיחיחי
 

necky

New member
חחחחחחחחחחח

אני לא אשכח מחר מכות ואני אראה לך מי אני
 
למעלה