שלוםםםםםם

shiranoshit

New member
שלוםםםםםם

אני חייבת עזרה דחוף דחוףףףףףף בשעה הקרובהההההה לבת דודה שלי יש יומולדת...בת 7 ואני רוצה להכין לה ברכההה
 

pilpelet4u

New member
אמממ....

אולי תכיני לה ברכה מתוקה ? אם את רוצה רעיונות לרשום ברכה תיכנסי לאתר הברכות הישראלי... מכירה ? או שאת רוצה שאני אשים לך קישור ?
 

ShirShir

New member
ברכה בת 7 ../images/Emo8.gif

תוכלי לקחת דף בריסטול, לקפלו לשתיים כדי שיראה כמו כרטיס ברכה, על הצד החיצוני תוכלי לצייר פו הדב או דמות מצוירת אחרת (רצוי ואפשר להוריד ציורים מהאינטרנט ולהעתיק...) ובפנים תכתבי לה כמה מילים בחרוזים או קטע משיר יפה.....
 
למעלה