שלוםםםםםםם מי נמצאתתתתתת?
B Bop Bop Baby 2 New member 18/1/03 #7 הכל טוב!! התעודה יצאה יותר טוב ממה שחשבתיי!! ואני לא מקורקעת!!! יאייייי