שלד נסיון?-אויש חשפת את מחבתיות"ך.
אתה בונה תילי תילים של תיאוריות על סמך מסקנה שהיא לא רק לא ודאית, אלא מופרכת מכורח המציאות. יוצא שאתה בס"ה מחב"ת ש-"במקרה" נכנס לפורום של יוצאים בשאלה, על מנת להאיר לנו את דרכינו החשוכה, כמובן שכבודו אדם חכם ביותר, עליון מעל כל שכל שבדק והתאמץ לדעת האם התורה משמיים. וסוף סוף הגיע האביר על הסוס השחור לקחת אותנו,המסכנים, אל עבר הגאולה הפרטית שלנו בדמות שמירת מצוות. אוי אברוך.
אתה בונה תילי תילים של תיאוריות על סמך מסקנה שהיא לא רק לא ודאית, אלא מופרכת מכורח המציאות. יוצא שאתה בס"ה מחב"ת ש-"במקרה" נכנס לפורום של יוצאים בשאלה, על מנת להאיר לנו את דרכינו החשוכה, כמובן שכבודו אדם חכם ביותר, עליון מעל כל שכל שבדק והתאמץ לדעת האם התורה משמיים. וסוף סוף הגיע האביר על הסוס השחור לקחת אותנו,המסכנים, אל עבר הגאולה הפרטית שלנו בדמות שמירת מצוות. אוי אברוך.