תסבירו לי משהו בבקשה
מה הטרולים האלה מחפשים פה בפורום? הרי די ברור שהאנשים האחרונים שיחזרו בתשובה אחרי שיבוא המשיח, ינחית את בית המקדש על אל אקצה, יקים את מלכות בית דוד ויפזר בכל הארץ מליארדי זומבים, הם היוצאים בשאלה, אז מה הטרולים מנסים לעשות? כנראה שממש חסרים היום אנשים שיקשיבו להם. ובכל זאת, לגופו של ענין: אתה טוען בשלב הרביעי של תוכנית השלבים שלך שהדרך היחידה ליידע את העולם היא דרך האמונה, ואני שואל אותך: אמונה במי? הרי ברור שאתה לא מתכוון לאמונה באלוהים, כי מצב כזה שכל טמבל יגיע לאלוהים בכוחות עצמו לא ייתן לך כלום בתור מייצג של ממסד אמוני שכזה. אם כך כוונתך חייבת להיות אמונה באדם אחר שטוען שהוא הגיע לאלוהים. ואיך הוא הגיע? לא בשכל, כי הרי גם השכל אינו כלי להבין את המציאות, ולא ברגש שאותו פסלת, ואז מה שבטח אתה תענה זה "בהתגלות" - ואז חזרנו לנקודת ההתחלה שבה כל ידיעת המציאות שלך מתבססת על "אמונה" שהיא בעצם קבלת האמת ממקור סובייקטיוי - אותו "בעל התגלות". ואל תנסה למכור לי את החרא של הרב נויגרשל וחבריו של מעמד הר סיני כאמת היסטורית, כי מה לעשות - איך שלא תסתכל על זה אתה נשאר במצב שבו אתה מפקיד את האמת בידיים של אנשים אחרים, שהיו לפניך או שחיים היום וטוענים שאלוהים בכיס הקטן שלהם והאמת נמצאת על הסטיקר שמודבק לשמשת המכונית שלהם.
מה הטרולים האלה מחפשים פה בפורום? הרי די ברור שהאנשים האחרונים שיחזרו בתשובה אחרי שיבוא המשיח, ינחית את בית המקדש על אל אקצה, יקים את מלכות בית דוד ויפזר בכל הארץ מליארדי זומבים, הם היוצאים בשאלה, אז מה הטרולים מנסים לעשות? כנראה שממש חסרים היום אנשים שיקשיבו להם. ובכל זאת, לגופו של ענין: אתה טוען בשלב הרביעי של תוכנית השלבים שלך שהדרך היחידה ליידע את העולם היא דרך האמונה, ואני שואל אותך: אמונה במי? הרי ברור שאתה לא מתכוון לאמונה באלוהים, כי מצב כזה שכל טמבל יגיע לאלוהים בכוחות עצמו לא ייתן לך כלום בתור מייצג של ממסד אמוני שכזה. אם כך כוונתך חייבת להיות אמונה באדם אחר שטוען שהוא הגיע לאלוהים. ואיך הוא הגיע? לא בשכל, כי הרי גם השכל אינו כלי להבין את המציאות, ולא ברגש שאותו פסלת, ואז מה שבטח אתה תענה זה "בהתגלות" - ואז חזרנו לנקודת ההתחלה שבה כל ידיעת המציאות שלך מתבססת על "אמונה" שהיא בעצם קבלת האמת ממקור סובייקטיוי - אותו "בעל התגלות". ואל תנסה למכור לי את החרא של הרב נויגרשל וחבריו של מעמד הר סיני כאמת היסטורית, כי מה לעשות - איך שלא תסתכל על זה אתה נשאר במצב שבו אתה מפקיד את האמת בידיים של אנשים אחרים, שהיו לפניך או שחיים היום וטוענים שאלוהים בכיס הקטן שלהם והאמת נמצאת על הסטיקר שמודבק לשמשת המכונית שלהם.